Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu

Z pomocą przychodzi Bill Mitchell z amerykańskiej firmy Dentist Identity. Przekonuje on, że każda witryna internetowa promująca gabinet stomatologiczny powinna zawierać trzy rodzaje treści.
How-To, czyli pokazujemy jak rozwiązać problem
Badania psychologiczne przekonują, że zainteresowanie ludzi danym problemem zwiększa się w sytuacjach, kiedy: przede wszystkich - dotyczy ich samych, ale i kiedy mogą go samodzielnie rozwiązać. Administrator witryny nie powinien więc zapominać o artykułach w których może przekazać odwiedzającym wiedzę o podstawowych problemach z zębami. Pacjenci będą zadowoleni z fachowych porad dotyczących np. nadwrażliwości zębów czy sposobów radzenia sobie z bólem.
Wyjaśniamy, czym się zajmujemy
W tym aspekcie rady autora nie są przystosowane do polskich realiów, ale nie może on wiedzieć jak śliskim tematem jest kwestia reklamy usług w naszym kraju. Bill Mitchell zachęca bowiem do wyjaśniania procedur medycznych, które oferujemy i dokładnej prezentacji sprzętu na którym pracujemy. - Pacjenci chcą wiedzieć, czym różni się system do wybielania zębów, który jest w gabinecie od innych znanych na rynku - przekonuje. Co ciekawe zachęca również do publikacji opisów przypadków, które jego zdaniem, dobrze obrazują przebieg danej metody leczniczej. W tej kwestii zalecamy ostrożność, nie wszystkie zdjęcia naszych case'ów, są dla pacjentów przyjemne do oglądania.
Pytania i odpowiedzi
Dentyści nie powinni zapominać o tzw. działach FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytaniach. Oczywiście nie wolno ich pozostawiać bez odpowiedzi. Mitchell zwraca uwagę, że FAQ mogą być formą "flirtu" z pacjentem. - Odpowiadania na indywidualne wątpliwości pacjentów zbliżają ich do nas. Za jednym zamachem kreujemy ciekawe treści na stronę internetową i przywiązujemy do siebie pacjentów - zapewnia.

CZYTAJ TAKŻE:
» Groupon: niedozwolona forma promowania usług. Kogo dotyczy?
lexDENT» Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: ważna aktywność na YouTube (cz. 13)
bizDENT» Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, Instagram - narzędzie strategiczne (cz. 11)
bizDENT» Stomatologia odczuje zapisy ustawy o wyrobach medycznych
lexDENT
-
Lekarze chcą się leczyć bez kolejki. Jest apel do ministra zdrowia
lexDENT -
Protezy zębowe. Tylko tak należy je czyścić
techDENT -
Lekarze nie chcą się kształcić w zawodówkach. Problemu nie widzi minister zdrowia
eduDENT -
Szkolny gabinet stomatologiczny. Z jakich usług można skorzystać
newsDENT -
Warsaw Dental Medica Show. Ruszyła rejestracja
bizDENT -
Nikt nie chce pracować za stawki NFZ. Pogotowie stomatologiczne nie ruszy
newsDENT -
Asystentka stomatologiczna walczy o zapłatę za nadgodziny. Sprawa w sądzie
lexDENT -
Na te choroby najczęściej umierają Polacy. Nowe dane GUS
newsDENT
-
Rusza walka o indeksy. To najbardziej oblegany kierunek studiów w Polsce
eduDENT -
Podwyżki w ochronie zdrowia od 1 lipca. Nowa najwyższa pensja minimalna to 8210 zł
bizDENT -
Studia stomatologiczne. Nawet 50 kandydatów na jedno miejsce. Na dniach rusza rekrutacja
eduDENT -
Będzie nowy zawód medyczny. Nabór na specjalizację do 31 maja
newsDENT -
Czarny włochaty język po terapii antybiotykiem. Na te leki trzeba uważać
techDENT -
Higienistka dentystyczna zarobi nawet 33 tys. zł miesięcznie. Gdzie tyle płacą?
bizDENT -
Dodatkowa opłata u dentysty na NFZ bezprawna. RPP zajął stanowisko
lexDENT -
Lekarka wygrała w sądzie z ZUS. Sprawa dotyczyła wypłaty dodatkowych pieniędzy
lexDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Marki, mazowieckie -
asystent/ka stomatologiczna
Warszawa, mazowieckie -
lekarz dentysta
Iłowo-osada, mazowieckie -
lekarz dentysta
Warszawa, mazowieckie
KURSY LAST MINUTE
-
MIKROCHIRURGICZNA RESEKCJA...
Gdańsk, pomorskie -
Konferencja dla lekarzy i techników...
Jachranka , mazowieckie -
Praktyczne aspekty implantacji -...
Warszawa, mazowieckie -
Zastosowanie i praktyczne zabiegi...
Warszawa, mazowieckie