PARTNER PORTALU
partner portalu

Michał Madej (LaserConcept): mam zamiar walczyć z mitami w stomatologii laserowej

ms
16-04-2019, 11:18
- Sformułowanie „rewolucja” w stomatologii, w ostatnich latach często wykorzystywane było bez pokrycia. W efekcie, nowości pojawiały się na rynku tak szybko jak z niego znikały. Stomatologia laserowa nie jest modą, to dziedzina nauki z bogatą bazą badań naukowych - zapewnia Michał Madej, ekspert stomatologii laserowej.

Tymczasem Michał Madej, który przez lata wprowadzał do polskich gabinetów najbardziej zaawansowaną platformę laserową Fotona LightWalker będzie działał w pojedynkę. Czy to nie paradoks?
Michał Madej (LaserConcept):
(uśmiech). Niezupełnie w pojedynkę, ale to prawda, przyszedł czas na zmiany. Nie mam wątpliwości, że mój autorski projekt LaserConcept pozwoli mi w pełni wykorzystać zdobyte doświadczenie. W stomatologii laserowej zostawiłem sporo serca, ale chcę się otworzyć również na inne dziedziny: medycynę estetyczną, fizjoterapię, kosmetologię, weterynarię, okulistykę, dermatologię czy onkologię. I niezupełnie będzie to praca w pojedynkę, bo o ile do tej pory byłem związany właściwie z jedną technologią laserową, teraz w ramach LaserConcept będę mógł służyć radą również w zakresie pozostałych.

Czy LaserConcpet będzie centrum doradztwa dla osób poszukujących sprawdzonego rozwiązania laserowego?
Michał Madej (LaserConcept): Już jest, oficjalną działalność rozpoczęliśmy 5 lutego 2019 roku. Do tej pory Michał Madej był kojarzony jako pierwsza osoba w Polsce odpowiedzialna za wdrożenie laserów erbowo-jagowych oraz neodymowo-jagowych wykorzystywanych w stomatologii laserowej. Pracowałem z doskonałym produktem, ale nie żyłem przecież na bezludnej wyspie, doskonale wiedząc, że lekarz może wybierać spośród różnych urządzeń. Aby przekonać lekarza do swojego produktu, trzeba znać wady i zalety konkurencji. Prawdopodobnie dzięki temu szybko udało mi się nawiązać współpracę z producentami i dystrybutorami rożnych laserów, którzy wiedzą, że te technologie nie stanowią dla mnie tajemnicy i powierzyli mi dystrybucję na terenie Polski. Aktualnie współpracuję z takimi firmami jak: Morita, Quickwhite, Fotona, Litemedics, BTL. W przypadku laserów firmy Morita jest to sprzedaż na wyłączność w Polsce.

Wróciłem bardzo zbudowany z tegorocznych targów IDS w Kolonii. Przeprowadziłem dziesiątki rozmów z producentami technologii laserowych, z których płynie ważne przesłanie - promocja laserów musi być sfokusowana. Nie można promować ich „przy okazji”, sprzedając inne produkty. Taka formuła nie do końca się sprawdza. Dlatego z optymizmem patrzę na rozwój LaserConcept. Tym bardziej, że producenci z optymizmem patrzą na polski rynek.

Chciałbym jednak wyraźnie podkreślić, że LC stawia przed sobą nie tylko sprzedażowe zadania. Chcemy rozwijać stomatologię laserową w Polsce, współtworzyć projekty edukacyjne, budować świadomość lekarzy i pacjentów, pomagać ekspertom – bo to oni w najlepszy sposób zaświadczają o skuteczności laserów, nieustannie walczyć z mitami.

Które mity najbardziej szkodzą rozwojowi stomatologii laserowej?
Michał Madej (LaserConcept): Przede wszystkim te, które podważają skuteczność i bezpieczeństwo laserów stomatologicznych. „A czy moc jest wystarczająca?”, „A czy laser nie pali tkanki?”, „A czy to prawda, że to rozwiązanie dla wielofotelowych praktyk?”, „A czy to nie jest chwilowa moda?”  - za tymi pytaniami kryją się duchy przeszłości i niewiedza. Pomogłem w wyborze setek technologii laserowych, nie ma co ukrywać, nie były to najtańsze rozwiązania na rynku.

SŁOWA KLUCZOWE
laser   Michał Madej  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.