
Podczas webinarium poruszone zostaną tematy dotyczące przeciwdziałania skutkom stanów zapalnych błony śluzowej jamy ustnej i gardła (np. objawów zapalenia dziąseł, zapalenia jamy ustnej, zapalenia gardła, w stanach po zabiegach stomatologicznych, objawów podrażnienia mechanicznego).
Higienistki stomatologiczne, chociaż stanowią istotne źródło wiedzy o produktach leczniczych rzadko są uwzględniane w farmaceutycznych kampaniach producenckich jako grupa docelowa. W poprzedniej edycji akcji edukacyjnej wzięło udział ok. 400 higienistek z całej Polski.
W trakcie webinarium omawiane będą case study z badań, które przeprowadziła dr n. med. Małgorzata Bartoszcze – Tomaszewska, specjalista chirurg z ponad 25-letnim stażem, członkini Polskiego Towarzystwa Stomatologii Laserowej, Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, oraz Polskiego Towarzystwa Periodontologicznego, wykładowca w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie na Wydziale Technik Dentystycznych, założycielka Centrum Stomatologii Lardent.
Realizacją projektu zajmuje się agencja pharmamarketingowa NEKK.
Komentarze