
Z każdą edycją IDS, liczba producentów i dystrybutorów z Polski, prezentujących produkty podczas IDS rośnie. W tym roku ofertę zdecydowało się przedstawić 21 wystawców, dwa lata wcześniej było ich 16.
Podczas IDS 2015 ofertę zaprezentują:
AnGer, Bestom Dentonet, PPH CERKAMED, CTL, Dental Zywiec, Dental-S, EXACTUS sp.j., Innovative Micro Dentistry , Lasotronix, MEDI-SEPT GmbH, Motyl s.c. - Zaklad Produkcji Narzedzi Sciernych, F.P.H. "Mustaf", Olident, POL-INTECH, Poldent, Roko, SELIGA MICROSCOPES, Verdent, Visiomed, wellCAMdent, WIEDENT.
Jak widać, do Kolonii jadą producenci laserów, narzędzi, sprzętu optycznego, wierteł czy rozwiązań ergonomicznych. W gronie reprezentantów jest również firma EXACTUS, która w Kolonii będzie promowała nie tylko CEDE, ale również Kongres FDI, który w 2016 r. odbędzie się w Poznaniu.
IDS to szansa na poznanie najnowszych osiągnięć w stomatologii w międzynarodowym gronie. Impreza odbywa się co dwa lata.
O skali wydarzenia świadczą liczby. W 2013 r. ofertę zaprezentowało 2058 firm z 56 krajów. 68 proc. wystawców stanowiły firmy spoza Niemiec.
Według oficjalnych danych organizatorów IDS w 2013 odwiedziło 125 tys. gości. Ilu dentystów z Polski bierze udział w IDS - dokładnie nie wiadomo. Koelnmesse GmbH podaje jednak, że odwiedzający z zagranicy stanowią prawie połowę gości.
51 proc. wszystkich zwiedzających stanowią przedstawiciele praktyk dentystycznych, 16 proc. - właściciele i pracownicy laboratoriów. 14 proc. odwiedzających to dealerzy, a 13 proc. - reprezentanci firm producenckich. 4 proc. uczestników IDS to studenci.
Z raportu IDS z roku 2013, wynika, że do Kolonii jedzie się głównie w celach biznesowych. Co drugi pytany uczestnik przyznaje, że IDS odwiedził w celu znalezienia nowych partnerów biznesowych. 39 proc. uczestników targi traktuje jako miejsce gdzie można przetestować produkty.35 proc. ankietowanych przez organizatorów uczestników, przyznało się, że przyjechało kupić jakiś produkt.
Komentarze