Profil gabinetu stomatologicznego na Instagramie: błędy, których trzeba unikać
2022-05-05 21:44  |  ms

Profil gabinetu stomatologicznego na Instagramie: błędy, których trzeba unikać

Jakie pułapki czekają na stomatologów prowadzących profil na Instagramie? Publikujemy 7 najbardziej „zabójczych” błędów, które można popełnić podczas prowadzenia profilu na...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów. Nieoceniony Instagram (cz. 14)
2022-05-02 14:39  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów. Nieoceniony Instagram (cz. 14)

Wielu dentystów uważa, że social media pochłania dużo czasu. Tak to prawda, jeżeli robi się to w sposób nieregularny, bez planu i strategii. Dobra wiadomość jest taka, że możesz...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: ważna aktywność na YouTube (cz. 13)
2022-04-04 21:41  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: ważna aktywność na YouTube (cz. 13)

YouTube to niesamowite źródło pozyskiwania potencjalnych pacjentów dla gabinetu stomatologicznego. Dzięki sile wideo możesz dotrzeć i wzmocnić swój autorytet u tysięcy lokalnych...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, zaprzyjaźnij się z Linkedln (cz. 12)
2022-03-30 12:13  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, zaprzyjaźnij się z Linkedln (cz. 12)

Linkedln jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do pozyskiwania pacjentów o wyższym statusie finansowym i biznesowym. Pomyśl o Linkedln jako o Facebooku dla profesjonalistów.

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, Instagram - narzędzie strategiczne (cz. 11)
2022-03-17 11:11  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, Instagram - narzędzie strategiczne (cz. 11)

Dlaczego Instagram jest najlepszą platformą dla gabinetów stomatologicznych do kontaktowania się z potencjalnymi pacjentami?

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, bez FB jak bez ręki (cz. 10)
2022-03-14 07:59  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, bez FB jak bez ręki (cz. 10)

Facebook jest platformą, na której każdy gabinet stomatologiczny powinien być aktywny. Tu zaczyna się cała przygoda z pozyskiwaniem nowych pacjentów.

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, blog może przynieść wiele dobrego (cz. 9)
2022-03-03 14:52  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, blog może przynieść wiele dobrego (cz. 9)

Większość gabinetów stomatologicznych jest pasywna, jeśli chodzi o pozyskiwanie pacjentów. Prawie żaden gabinet w Polsce nie używa aktywnie blogów. I tu pojawia się szansa. 14...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, krytyczne błędy strony internetowej gabinetu (cz. 8)
2022-03-03 14:44  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, krytyczne błędy strony internetowej gabinetu (cz. 8)

Strona gabinetu stomatologicznego może być nawet efektowna wizualnie, oferta usług większa niż u konkurencji, ceny dostępne, a pomimo to może brakować, tego,  co najważniejsze,...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, trudno przecenić wagę strony www (cz. 7)
2022-03-02 17:46  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, trudno przecenić wagę strony www (cz. 7)

Jeśli strona internetowa Twojego gabinetu stomatologicznego nie zawiera treści przyciągających uwagę, łatwego w nawigacji menu, opinii pacjentów, czytelnych opisów świadczonych...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: postaw na zdjęcia gabinetu stomatologicznego (cz. 6)
2022-02-24 12:47  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: postaw na zdjęcia gabinetu stomatologicznego (cz. 6)

Masz tylko kilka sekund na to, aby Twój gabinet stomatologiczny zrobił tzw. dobre pierwsze wrażenie . W tym czasie potencjalni pacjenci zobaczą zdjęcia i podejmą decyzję, czy...

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.