PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
Pacjent w trakcie leczenia a kolejka oczekujących
2014-02-25 07:51  |  NFZ/szaft

Pacjent w trakcie leczenia a kolejka oczekujących

Czy pacjenta, który jest w trakcie leczenia i są dla niego wyznaczone terminy według kolejki co miesiąc, trzeba wykazywać w kolejce oczekującej? – pyta lekarz dentysta...

Czy pobierać opłatę za odwołaną wizytę?
2018-04-10 11:24  |  en

Czy pobierać opłatę za odwołaną wizytę?

Pacjenci odwołujący wizytę, albo co gorsza bez uprzedzenia nie pojawiający się w gabinecie w wyznaczonym terminie, to prawdziwa plaga dla dentysty. Jak ten problem skutecznie...

Umiejętności lekarza, które powinien budować w kontakcie z pacjentem
2017-05-08 21:24  |  ms

Umiejętności lekarza, które powinien budować w kontakcie z pacjentem

Należy zwrócić uwagę na użyte określenie: „budowanie”. Zachęcam do tego, aby nie myśleć o tych kompetencjach w sposób statyczny. Użyteczne jest myślenie o nich jako o...

Pierwszy kontakt z pacjentem determinantą późniejszych relacji
2016-10-30 10:21  |  ms

Pierwszy kontakt z pacjentem determinantą późniejszych relacji

Dla ponad 90 proc. pacjentów niezwykle istotna jest dobra jakość komunikowania się z dentystą - tak wynika z analizy potrzeb pacjentów dentystycznych, przeprowadzonej przez KIKO...

Jak pacjent ocenia dentystę: pięć głównych kryteriów
2015-11-18 13:11  |  ms

Jak pacjent ocenia dentystę: pięć głównych kryteriów

Firma DentalWay, na podstawie analizy ponad 500 internetowych opinii pacjentów na temat satysfakcji z leczenia, wyszczególniła pięć najczęstszych kwestii,  które – w ocenie osób...

Cztery niezawodne sposoby, dzięki którym wywołasz u pacjentów silne, pozytywne wrażenie
2015-07-07 23:50  |  ms

Cztery niezawodne sposoby, dzięki którym wywołasz u pacjentów silne, pozytywne wrażenie

Myśli pacjenta są jak szybko wiążący cement – gdy raz się ukształtują, ciężko je zmienić. Zasadnicze wrażenie na temat nowo poznanej osoby kształtowane jest w ciągu pierwszych 6...

POLECAMY W SERWISACH