Jak skutecznie odwieść pacjenta od przekładania wizyty Jak skutecznie odwieść pacjenta od przekładania wizyty
DIL pomaga tworzyć lekarzom dobry wizerunek w mediach DIL pomaga tworzyć lekarzom dobry wizerunek w mediach
CED: jak chronić dobre imię dentystów szkalowanych w internecie CED: jak chronić dobre imię dentystów szkalowanych w internecie
Dentysta subtelnie zawstydza niesolidnych pacjentów Dentysta subtelnie zawstydza niesolidnych pacjentów
Czy matka może karmić piersią w gabinecie dentystycznym? Czy matka może karmić piersią w gabinecie dentystycznym?
Czy jest rada na plagę nieodwoływanych przez pacjentów wizyt? – wyniki ankiety Czy jest rada na plagę nieodwoływanych przez pacjentów wizyt? – wyniki ankiety
Telefoniczna Informacja Pacjenta po akcji Krufczyka Telefoniczna Informacja Pacjenta po akcji Krufczyka
Czy MZ włączy się w powstanie listy niesubordynowanych pacjentów? Czy MZ włączy się w powstanie listy niesubordynowanych pacjentów?
Ministerstwo Zdrowia tylko dotyka problemu „czarnej listy pacjentów” Ministerstwo Zdrowia tylko dotyka problemu „czarnej listy pacjentów”
Posłanka Anna Elżbieta Sobecka o niesolidnych pacjentach Posłanka Anna Elżbieta Sobecka o niesolidnych pacjentach
Czy przyjmie się baza niesubordynowanych pacjentów? Czy przyjmie się baza niesubordynowanych pacjentów?
Czy jest rada na plagę nieodwoływanych przez pacjentów wizyt? Czy jest rada na plagę nieodwoływanych przez pacjentów wizyt?
Pacjent opuszczający wizytę, pacjentem szczególnej troski Pacjent opuszczający wizytę, pacjentem szczególnej troski
Co trzecia wizyta u stomatologa nie dochodzi do skutku z winy pacjenta Co trzecia wizyta u stomatologa nie dochodzi do skutku z winy pacjenta
Czy pacjent może bezkarnie zrezygnować z usługi stomatologicznej? Czy pacjent może bezkarnie zrezygnować z usługi stomatologicznej?