Nowe wymogi formalne w rozmowach z lekarzami
2015-02-10 07:42  |  blog.dzp.pl, ms

Nowe wymogi formalne w rozmowach z lekarzami

Wprowadzono szczegółowe procedury, dotyczące uzyskania zgody na przekaz treści handlowych za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych.

Nie wiesz co to Yelp? A twój gabinet już tam jest!
2015-01-26 14:34  |  ms

Nie wiesz co to Yelp? A twój gabinet już tam jest!

Masz profil na Facebooku, ćwierkasz na Twitterze, googlujesz na G+? To za mało czeka na ciebie Yelp. W USA już pojawiły się pierwsze podsumowania aktywności dotyczące gabinetów...

Brooke Shields: lans na fotelu dentystycznym
2015-01-26 10:02  |  dailymail.co.uk, ms

Brooke Shields: lans na fotelu dentystycznym

Brooke Shields, całkiem dojrzała już gwiazda światowego kina, postanowiła przypomnieć o sobie fotką puszczoną na instagramie. Doskonałą okazją ku temu stał się pobyt u dentysty.

Lans w świetle lampy stomatologicznej
2014-12-18 12:51  |  ms

Lans w świetle lampy stomatologicznej

Światowe gwiazdy show biznesu za nagłośnienie swojego pobytu w gabinecie dentystycznym biorą po 100 - 150 tys. zł (w przeliczeniu), polscy celebryci są tańsi, bywa, że zadowolą...

Michał Lizurej Hipokratesem 2014
2014-10-07 21:58  |  nto/ms

Michał Lizurej Hipokratesem 2014

W tegorocznej, szóstej edycji plebiscytu Nowej Trybuny Opolskiej w kategorii lekarz dentysta zdecydowanie wygrał Michał Lizurej z Opola.

7 grzechów marketingu online praktyk dentystycznych
2014-04-24 11:16  |  ŁS

7 grzechów marketingu online praktyk dentystycznych

Glenn Lombardi, właściciel amerykańskiej firmy Officite, która zajmuje się marketingiem internetowym praktyk lekarskich, wymienia siedem grzechów (nazywa ich śmiertelnymi)...

Rusza Akademia infoDENT24.pl. Na początek o tym, jak zdobywać nowych pacjentów
2013-08-29 00:02  |  

Rusza Akademia infoDENT24.pl. Na początek o tym, jak zdobywać nowych pacjentów

23 września 2013 r. zapraszamy na premierowe szkolenie w ramach Akademii infoDENT24.pl -"Pacjent jest najważniejszy - najlepiej kolejny". Kusimy przede wszystkim formułą case...

Cztery niezawodne sposoby, dzięki którym wywołasz u pacjentów silne, pozytywne wrażenie
2015-07-07 23:50  |  ms

Cztery niezawodne sposoby, dzięki którym wywołasz u pacjentów silne, pozytywne wrażenie

Myśli pacjenta są jak szybko wiążący cement – gdy raz się ukształtują, ciężko je zmienić. Zasadnicze wrażenie na temat nowo poznanej osoby kształtowane jest w ciągu pierwszych 6...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, logo definiuje gabinet (cz. 5)
2022-02-22 18:17  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, logo definiuje gabinet (cz. 5)

Wyróżnij się albo zgiń. Nieważne, czy reprezentujesz wielką sieć gabinetów stomatologicznych, czy jesteś małym, jednostanowiskowym lokalnym gabinetem – musisz się wyróżniać i...

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, nazwa gabinetu ma znaczenie (cz. 4)
2022-02-22 16:28  |  ms

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, nazwa gabinetu ma znaczenie (cz. 4)

Każdy detal ma ogromny wpływ na postrzeganie gabinetu przez pacjentów. W tej części Poradnika poznasz tajniki i wskazówki potrzebne do przyciągnięcia i zatrzymania pacjenta.

POLECAMY W SERWISACH