PARTNER PORTALU
partner portalu
Takie są postanowienia noworoczne lekarzy dentystów
2013-12-31 11:24  |  jsz

Takie są postanowienia noworoczne lekarzy dentystów

Czego życzą sobie dentyści u progu kolejnego roku? W Polsce takich badań się nie robi. W USA, a owszem. Pod tym względem zawsze można liczyć na Jima du Molina, amerykańskiego...

Jak zostać „grubą rybą” w sieci?
2013-09-18 17:58  |  ms

Jak zostać „grubą rybą” w sieci?

Strategia e-marketingowa dla niewtajemniczonych może być postrzegana jako wytrych otwierający drzwi, za którymi kryją się, wciąż nie do końca jasne procedury i źle oznakowane...

Grube ryby w wirtualnej sieci
2013-09-17 16:06  |  miro

Grube ryby w wirtualnej sieci

Nie ma racji ten, kto uważa, że wdzięczny pacjent oraz szyld z godzinami przyjęć wystarczą do zapełnienia poczekalni gabinetu dentystycznego osobami przybyłymi na kolejną...

Dentysta nie może publicznie zachwalać suplementów diety
2013-09-10 05:49  |  

Dentysta nie może publicznie zachwalać suplementów diety

Niedopuszczalne jest, aby dentysta wypisywał pod nazwą preparatu, będącego suplementem diety takie sformułowania jak to: Jestem lekarzem stomatologiem i preparat stosuję u...

Strona WWW: pierwsze wrażenie ma znaczenie
2013-08-08 00:01  |  

Strona WWW: pierwsze wrażenie ma znaczenie

Pierwsze wrażenie jest ważne zarówno w relacjach międzyludzkich (dla większości dorosłych osób piękny uśmiech decyduje o atrakcyjności adwersarza)

Internet podstawowym źródłem wiedzy o usługach medycznych
2013-05-10 00:01  |  

Internet podstawowym źródłem wiedzy o usługach medycznych

Konstatacja nie należy do odkrywczych, jednak warto zapoznać się z wynikami badań, jakimi kierowali się specjaliści z Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia - CSIOZ...

Stomatolog na WhatClinic.com
2012-12-11 05:05  |  

Stomatolog na WhatClinic.com

Stomatolog być może zdobędzie nowych klientów gdy wybierze się na WhatClinic.com. Nie sam oczywiście, wystarczy, że prześle administratorowi danych wizytówkę z informacjami o...

2012-09-22 20:17  |  

7 grzechów głównych stron internetowych gabinetów

Przedstawiamy krytyczne spojrzenie Jima Du Molina, charyzmatycznego lidera marketingu internetowego branży stomatologicznej w Stanach Zjednoczonych.

Personal branding w stomatologii: nazwisko to twoja marka
2017-03-28 09:34  |  ms

Personal branding w stomatologii: nazwisko to twoja marka

Pacjenci nie rekomendują placówek, a konkretnych lekarzy, którzy w nich pracują. Będąc stomatologiem, im szybciej zaczniesz zarządzać marką osobistą, tym lepiej. Jak Cię widzą,...

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.