Język jakim posługują się medycy. Weź udział w badaniu Język jakim posługują się medycy. Weź udział w badaniu
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Kto chce wziąć udział w treningu? Zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Kto chce wziąć udział w treningu?
Dobra komunikacja między personelem medycznym a pacjentem. Warunek dobrej medycyny Dobra komunikacja między personelem medycznym a pacjentem. Warunek dobrej medycyny
Bez empatii nie ma dobrej relacji lekarza z pacjentem Bez empatii nie ma dobrej relacji lekarza z pacjentem
Co drugi dentysta doświadcza agresji ze strony pacjenta Co drugi dentysta doświadcza agresji ze strony pacjenta
Komunikacja z pacjentem piętą Achillesową polskich lekarzy Komunikacja z pacjentem piętą Achillesową polskich lekarzy
Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa
Przypomnienie o wizycie: do młodego pacjenta wyślij za pomocą SMS, a do starszego? Przypomnienie o wizycie: do młodego pacjenta wyślij za pomocą SMS, a do starszego?
Nie brak chętnych na szkolenia z zakresu kompetencji miękkich Nie brak chętnych na szkolenia z zakresu kompetencji miękkich
Tomasz Sobierajski: lekarze chcą szkolić się w zakresie komunikacji z pacjentem Tomasz Sobierajski: lekarze chcą szkolić się w zakresie komunikacji z pacjentem
Prof. Henryk Mruk: formy komunikacji w gabinecie na ty czy per pan? Prof. Henryk Mruk: formy komunikacji w gabinecie na ty czy per pan?
Czego możemy się nauczyć na podstawie skarg brytyjskich pacjentów? Czego możemy się nauczyć na podstawie skarg brytyjskich pacjentów?
Piotr Godleś: e-mail w gabinecie, czyli jak nie komplikować prostego rozwiązania Piotr Godleś: e-mail w gabinecie, czyli jak nie komplikować prostego rozwiązania