
WIL organizuje spotkania na temat relacji lekarz-pacjent
Fachowa rozmowa na temat tego co dzieje się między lekarzem a pacjentem, czyli kolejne spotkanie Grupy Balinta, w Wielkopolskiej Izbie Lekarskiej odbędzie się 14 grudnia 2019 r.

Kiedy dentysta zawodzi pacjenta
Choć leczenie stomatologiczne na wiele różnych sposobów przyczynia się do zdrowia ogólnego pacjentów, jednak są słabe strony wykonywania zawodu dentysty, lub wręcz grzechy...

Co mówić, a czego nie mówić pacjentom
Radzi Brad Guyton, dentysta praktykujący w Denver, dziekan Pacific Dental Services Institute i profesor na University of Colorado School of Dental Medicine oraz Valerie...

Co robić, gdy dentysta boi się lęku pacjentów? Jest na to sposób.
infoDENT24.pl rozpoczyna cykl porad dotyczących umiejętności komunikacyjnych: dentysta – pacjent. Celem serii publikacji jest dostarczenie lekarzom dentystom niezbędnego kwantum...

Peter Schultz: dentysta może w znaczącym stopniu zredukować lęk u pacjenta
Czym jest dentofobia, jak skutecznie z nią walczyć i jaką rolę w tej walce odgrywa lekarz dentysta - te zagadnienia czytelnikom infoDENT24.pl przybliża Peter Schultz, jeden z...

Lęk pacjentów dentystycznych – skąd się bierze i co możemy zrobić?
Ponad 75 proc. pacjentów boi się wizyt u dentysty. Spośród nich odsetek osób cierpiących na dentofobię to ok. 10 proc. - wynika z badań amerykańskich i europejskich naukowców....

Lęk pacjentów dentystycznych – czym jest, rodzaje lęku i jak go rozpoznać
Pacjenci są skłonni podróżować do dentysty, którego darzą zaufaniem czasami nawet setki kilometrów i niechętnie zmieniają ulubionego stomatologa, który przełamie lub zmniejszy...

Umiejętność efektywnego komunikowania się z pacjentami może przynieść również wymierne zyski lekarzom dentystom
Zasady komunikacji interpersonalnej, w kontekście efektywności leczenia medycznego w oparciu o światowe badania naukowe – omawia Monika Filarowska, kierownik Zespołu...

Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa
- Kwestie pozamedyczne niejednokrotnie decydują o wyborze lekarza dentysty lub kontynuacji leczenia. Umiejętność skutecznego porozumiewania się dentysty z pacjentem przekłada...

Catalin Zaharia: komunikacja interpersonalna buduje długofalową relację z pacjentem
- Istnieje udowodniona korelacja między zadowoleniem klienta, a umiejętnościami komunikacyjnymi lekarza dentysty – zapewnia Catalin Zaharia, lekarz psychiatra, psychoterapeuta,...
Teksty od 1 do 10 z 10
-
Minister Zdrowia: uproszczona procedura wykonywania zawodu lekarza i lekarza dentysty daje gwarancję wiedzy
lexDENT -
DentalPro: włoska sieć lecznic stomatologicznych wkracza do Polski
bizDENT -
Stany Zjednoczone: studenci stomatologii mają praktyczne zajęcia on-line
eduDENT -
Lubuskie: NFZ przypomina o terminie rozliczania umów za 2020 r.
newsDENT -
LDEK 6 lutego 2021 r.
eduDENT -
Laboratorium zidentyfikowało brytyjską odmianę koronawirusa w Małopolsce
newsDENT -
Świętokrzyskie: gmina Stara Błotnica zadba o warunki pracy dentysty
newsDENT -
CEDE zaprasza wystawców na spotkania organizacyjne
bizDENT
-
Obowiązek sprawozdawczy w 2021 r.
lexDENT -
NFZ: bezlimitowe świadczenia stomatologiczne dla pacjentów do 18 r. ż.
newsDENT -
Z sądu: dentysta nie zawinił uszkodzenia nerwu trójdzielnego
lexDENT -
W szpitalach węzłowych szczepieni dentyści przeciwko COVID-19
newsDENT -
Lekarze i lekarze dentyści: zasady pracy w pandemii nie do przyjęcia
lexDENT -
Umowy z NFZ pokazują postępującą agregację rynku stomatologicznego, czy tylko?
newsDENT -
COVID-19: gdzie telefonować w sprawie szczepień grupy zero
newsDENT -
OIL Gdańsk: rozliczenia kontraktów stomatologicznych
lexDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie -
lekarz dentysta
Lędziny, śląskie -
lekarz dentysta
Grudziądz, kujawsko-pomorskie -
asystent/ka stomatologiczna
Myślenice, małopolskie