26,7 proc. potrzebujących porady lekarskiej skorzystało ze zdalnej pomocy lekarskiej. Dla co drugiego korzystającego z teleporady lekarskiej głównym powodem było ograniczenie dostępu pacjentów do placówki medycznej. W tej formule niestety w znikomym stopniu mogą korzystać osoby szukające porady stomatologicznej.

Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022
Niemal co trzeci z grupy korzystającej z pomocy zdalnej, odbył e-wizytę, bo stosuje się do zaleceń i nie wychodzi z domu, co dziesiąty zaś – zachęcony przez lekarza lub przychodnię, a także – ponieważ był to jedyny sposób, aby skontaktować się z lekarzem specjalistą.
Raport przeprowadziło Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat wraz z platformą haloDoctor.pl 18 marca 2020 r.
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
DO POBRANIA
-
biostat.png
158,88 KB Plik do pobrania
-
Tylko co piąty Polak nie odczuwa utrudnień w dostępie do usług medycznych.pdf
883 KB Prezentacja PDF
Komentarze