Sympozjum Siła Dialogu - zakończyła się 6. edycja

Czy lekarz to najważniejszy ze wszystkich sprzedawanych produktów w gabinecie? Czy to prawda, że nieważne, jaki gabinet mamy, ważne żeby przynosił zyski? Jak żyć, dużo pracować, i nie zwariować? to tylko kilka z pytań, na które odpowiedali specjaliści w trakcie 6. edycji Sympozjum Siła Dialogu.
Wśród uczestników, oprócz stałej grupy gości Sympozjum, zauważyć można było też wiele nowych twarzy. Od sobotniego poranka, w dwóch salach, równolegle odbywały się warsztaty i wykłady dla lekarzy dentystów i menedżerów oraz asystentek, higienistek i pracowników recepcji.
- Warsztaty przeprowadzane są w niewielkich, maksymalnie 25 osobowych grupach. Pozwala to na indywidualne podejście do każdego z uczestników - mówi Katarzyna Toczko, z firmy Olident, organizatora spotkania.
W sumie ośmiu wykładowców przeprowadzi 15 prelekcji.
Zwieńczeniem pierwszego dnia Sympozjum była wspólna zabawaw jednym z klubów na krakowskiej Starówce. Specjalnie dla gości Olidentu zagrał zespół Free Note.
Zasłyszane podczas Sympozjum:
* Przychodzi pacjent do dentysty, bo dowiedział się, że dentysta ten jest kompetentny. Pamiętać należy jednak, że o dziwo pacjent powraca do lekarza nie tyle ze względu na jego umiejętności, albo nie tylko dlatego, gdyż ocena interlokutora co najmniej w 55 proc. wynika z jego mowy ciała, w 38 proc. - to jak mówi, a jedynie w 7 proc. - co mówi! To bardzo wiele zmienia w relacji: osoba leczona - osoba lecząca. W zasadzie nie pamięta się, że komunikat werbalny jest wzmacniany mową ciała, chociaż zważywszy na przedstawione udziały procentowe, to o czym się mówi jest najmniej istotne. Słuchacze wykładu Katarzyny Świtalskiej "Poznaj swojego pacjenta zanim przemówi, i sam daj się mu poznać" wiedzą w jaki sposób komunikować się z pacjentem, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo, iż w rozmowie nieopacznie stracą zaufanie zdobyte w wyniku profesjonalnie przeprowadzonego zabiegu.
- Język ciała ma swoje "słowa", "zdania", "interpunkcję", a nawet gramatykę - komunikaty niewerbalne należy odczytywać i interpretować w grupach - przekonuje Katarzyna Świtalska.
* Recepcjonistka rozmawia ze stojącym przed nią pacjentem i jednocześnie musi odebrać dzwoniący telefon. Co powinna zrobić? Przerwać obsługę klienta i odebrać telefon, zignorować dzwoniący telefon, przeprosić i odebrać telefon, przeprosić i zapytać czy można odebrać telefon? Odpowiedź właściwa jest tylko jedna i tę właściwą odpowiedź przekazała słuchaczom dr n. ekon. Magdalena Szumska podczas wykładu "Doskonałość recepcji. Inaczej, świeżo, lepiej".
* Coraz większe szanse na sukces będą miały sieci franczyzowe, ponieważ pacjenci wybierają to co znają, zgodnie z zasadą, że to co wiemy jest bardziej prawdopodobne - uważa prof. Henryk Mruk.
Strona: 1 z 2
- 1
- 2
- następna »
-
Zbyt niskie wynagrodzenia za usługi protetyczne. To dentyści płacą za mało?
bizDENT -
Medicover przejmuje sieć znanych klinik stomatologicznych
bizDENT -
Zdrowotne skutki urlopu. Ryzyko zgonu mniejsze o 20 proc.
lifeDENT -
Studenci medycyny. Pomoc Ukraińcom zamiast praktycznej nauki zawodu. Będą wytyczne
eduDENT -
COVID-22 i siódma fala koronawirusa. Ten wariant daje zupełnie nowe objawy
newsDENT -
Jak i kiedy dbać o zęby dziecka. Nawet przed jego narodzinami. Rady dentystki
techDENT -
Zdrowie ogólne wpływa na siłę, z jaką gryziemy pokarm
techDENT -
Amalgamat do lamusa. MZ wycofa plomby z koszyka świadczeń gwarantowanych
newsDENT
-
Nocne poty, mgła mózgowa, problemy z jelitami dokuczały jej przez 10 lat. Poprawną diagnozę postawił dentysta
techDENT -
COVID-22 i siódma fala koronawirusa. Ten wariant daje zupełnie nowe objawy
newsDENT -
Podwyżki od 1 lipca zagrożone? Pracodawcy RP pytają, skąd wziąć pieniądze
newsDENT -
Sejm uchwalił podwyżki wynagrodzeń w ochronie zdrowia. Kogo ucieszą, a kogo nie
lexDENT -
Co robić, gdy boli ząb? Te leki przyniosą ulgę
techDENT -
Drakońskie kary za błędy w gospodarowaniu odpadami medycznymi. Nawet do 1 mln zł
lexDENT -
Sztuczna inteligencja pomoże postawić prawidłową diagnozę w gabinecie dentystycznym
techDENT -
Zgrzytanie zębami. Skutki tego nawyku są opłakane
techDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Katowice, śląskie -
lekarz dentysta
Poznań, wielkopolskie -
lekarz dentysta
Wałcz, zachodniopomorskie -
lekarz dentysta
Warszawa, ul. Dzika, mazowieckie
KURSY LAST MINUTE
-
Kontrola Urzędu Wojewódzkiego w...
szkolenie internetowe, cała Polska -
Letni kampus ortodontyczny
Olsztyn, warmińsko-mazurskie -
Profesjonalna asysta implantologiczna
Warszawa, mazowieckie -
Curriculum Implantologiczne - edycja 34
Warszawa, mazowieckie