Pacjentka oskarża dentystkę w lokalnej prasie

Do redakcji portalu CGD.pl zgłosiła się rozżalona pacjentka prosząc o interwencję w sprawie wizyty w przychodni w Zbójnie. Wizyty, która miała się odbyć w ostatnich dniach lutego, ale w gruncie rzeczy się nie odbyła. A na domiar złego dentystka potraktowała ją nieuprzejmie.
Punkt widzenia pacjentki
– Nie mam jak dojechać do Zbójna, muszę wynająć transport i tak też tamtego dnia zrobiłam. Wykosztowałam się i wszystko na próżno – skarżyła się kobieta. – Gdy weszłam do gabinetu, pani stomatolog stwierdziła, że nie może mnie przyjąć bo się spóźniłam, a w kolejce są następne osoby. Była przy tym bardzo niemiła, powiedziała, że nie będzie ze mną rozmawiać i nie wykona usługi. Była zbyt zajęta rozmową telefoniczną, żeby się mną zająć.
Spóźnienia wcześniej już jej się zdarzały, ale nigdy jeszcze nie zdarzyło się, żeby z tego powodu nie została przyjęta przez stomatologa. Tym bardziej jest więc oburzona.
W pandemii obowiązuje dentystę rygor czasowy
Portalowi CGD.pl udało się ustalić, że stomatolog która nie przyjęła pacjentki, jedynie wynajmuje pomieszczenie w przychodni „Mój Medyk” w Zbójnie, prowadząc własną praktykę.
Jej ocena zaistniałej sytuacji jest diametralnie różna.
– Zaistniała sytuacja wynikła ze spóźnienia pacjentki, która przyszła na godzinę wyznaczoną dla kolejnej osoby. W związku z pandemią mamy ściśle określony harmonogram wizyt, musi być czas na staranne przygotowanie i dezynfekcję gabinetu, dlatego możemy przyjmować zdecydowanie mniej osób – wyjaśnia dentystka w rozmowie z portalem.
– W kolejce były następne osoby, dlatego nie mogłam już przyjąć tej pani. Gdyby było tzw. okienko, oczywiście bym to zrobiła, ale tutaj nie było takiej możliwości. Rozumiem planowanie dnia, wyjazd do Zbójna, oczekiwanie na zabieg, ale obowiązują zasady, których wszyscy musimy przestrzegać. Żałuję, że pacjentka ma do mnie pretensje, bo zaręczam, że w mojej ponad dwudziestoletniej pracy w tym środowisku takie sytuacje się nie zdarzały. Chciałam wyznaczyć pacjentce nowy termin, ale nie podejmowała ona rozmowy, dodaje dentystka.

-
Sosnowiec: konkurs ofert na prace protetyczne
bizDENT -
Cztery lata oczekiwania na leczenie stomatologiczne
newsDENT -
Koronawirus 11 kwietnia 245 zgonów i 21703 przypadki zakażeń
newsDENT -
Jak rozwija się COVID-19 - nieoczkiwane ustalenia naukowców
techDENT -
Koronawirus 10 kwietnia 749 zgonów i 24856 przypadków zakażeń
newsDENT -
Wyższe najniższe wynagrodzenia dla lekarzy i lekarzy dentystów
lexDENT -
Wzrost liczby wizyt z powodu bólu zęba
newsDENT -
Wsparcie dla wypalonych dentystów
newsDENT
-
Żądania egzekwowania kar za brak separatorów amalgamatu
lexDENT -
COVID-19: widać przełamanie III fali?
newsDENT -
Pacjentka oskarża dentystkę w lokalnej prasie
newsDENT -
Kasy fiskalne online dla kogo i od kiedy
bizDENT -
Koronawirus: spada tygodniowa dynamika zakażeń
newsDENT -
Dentyści na czele najniebezpieczniejszych zawodów ze względu na COVID-19
newsDENT -
27 tys. zł dla pacjentki za nieudane leczenie stomatologiczne
lexDENT -
Stomatologia cyfrowa obniża koszty
bizDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Wiązownica, podkarpackie -
lekarz dentysta
Warszawa, mazowieckie -
lekarz dentysta
Gliwice, cała Polska -
lekarz dentysta
Polanica, cała Polska
KURSY LAST MINUTE
-
Pacjent wzywa do zapłaty...
cała Polska, cała Polska -
Reklamacja w gabinecie stomatologicznym
cała Polska, cała Polska -
Implantologia nawigowana z zabiegami...
Warszawa, mazowieckie -
Zastosowanie i praktyczne zabiegi...
Warszawa, mazowieckie