PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Pacjentka oskarża dentystkę w lokalnej prasie

en
01-04-2021, 11:25
Pacjentka oskarża dentystkę w lokalnej prasie W pandemii obowiązuje szczególny reżim czasowy przyjęć pacjentów (fot. Pixabay)
Rozżalona pacjentka uważa że została niegrzecznie potraktowana przez dentystkę, która w dodatku odmówiła jej leczenia.

Do redakcji portalu CGD.pl zgłosiła się rozżalona pacjentka prosząc o interwencję w sprawie wizyty w przychodni w Zbójnie. Wizyty, która miała się odbyć w ostatnich dniach lutego, ale w gruncie rzeczy się nie odbyła. A na domiar złego dentystka potraktowała ją nieuprzejmie.

Punkt widzenia pacjentki

– Nie mam jak dojechać do Zbójna, muszę wynająć transport i tak też tamtego dnia zrobiłam. Wykosztowałam się i wszystko na próżno – skarżyła się kobieta. – Gdy weszłam do gabinetu, pani stomatolog stwierdziła, że nie może mnie przyjąć bo się spóźniłam, a w kolejce są następne osoby. Była przy tym bardzo niemiła, powiedziała, że nie będzie ze mną rozmawiać i nie wykona usługi. Była zbyt zajęta rozmową telefoniczną, żeby się mną zająć.

Spóźnienia wcześniej już jej się zdarzały, ale nigdy jeszcze nie zdarzyło się, żeby z tego powodu nie została przyjęta przez stomatologa.  Tym bardziej jest więc oburzona.

W pandemii obowiązuje dentystę rygor czasowy 

Portalowi CGD.pl udało się ustalić, że stomatolog która nie przyjęła pacjentki, jedynie wynajmuje pomieszczenie w przychodni „Mój Medyk” w Zbójnie, prowadząc własną praktykę. 
Jej ocena zaistniałej sytuacji jest diametralnie różna.

– Zaistniała sytuacja wynikła ze spóźnienia pacjentki, która przyszła na godzinę wyznaczoną dla kolejnej osoby. W związku z pandemią mamy ściśle określony harmonogram wizyt, musi być czas na staranne przygotowanie i dezynfekcję gabinetu, dlatego możemy przyjmować zdecydowanie mniej osób – wyjaśnia dentystka w rozmowie z portalem.
– W kolejce były następne osoby, dlatego nie mogłam już przyjąć tej pani. Gdyby było tzw. okienko, oczywiście bym to zrobiła, ale tutaj nie było takiej możliwości. Rozumiem planowanie dnia, wyjazd do Zbójna, oczekiwanie na zabieg, ale obowiązują zasady, których wszyscy musimy przestrzegać. Żałuję, że pacjentka ma do mnie pretensje, bo zaręczam, że w mojej ponad dwudziestoletniej pracy w tym środowisku takie sytuacje się nie zdarzały. Chciałam wyznaczyć pacjentce nowy termin, ale nie podejmowała ona rozmowy, dodaje dentystka.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
dentysta   skargi na dentystów   pacjent  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.