
- Program „Dziel się Uśmiechem” od samego początku jest wspierany przez partnerów merytorycznych – Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej
- W ramach 9. edycji „Dziel się Uśmiechem” powstały nowe materiały edukacyjne dostosowane do potrzeb nowoczesnej szkoły, ale też sytuacji pandemicznej występującej w 2022 r.
- Książeczki dla dzieci, multimedialne prezentacje czy animacje były z powodzeniem wykorzystane zarówno podczas tradycyjnych lekcji, jak i zajęć online
- Ambasadorką projektu po raz kolejny została aktorka i działaczka społeczna Magdalena Różczka
Program „Dziel się Uśmiechem” IX edycja
Program „Dziel się Uśmiechem” został zainicjowany w 2013 r. przez Polski Czerwony Krzyż i Mars Polska w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące stanu zdrowia zębów polskich dzieci.
Szkoły z całej Polski, jak co roku, niezwykle aktywnie przystąpiły do programu „Dziel się Uśmiechem”. Pokazuje to również, że problem jest wciąż aktualny, a program - potrzebny.
- Dzięki zaangażowaniu koordynatorów PCK, organizatorów i nauczycieli kolejne dzieci będą potrafiły prawidłowo dbać o zdrowy i piękny uśmiech – powiedziała Małgorzata Szukała, kierowniczka Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w Biurze Zarządu Głównego PCK.
Inicjatywa od samego początku jest wspierana przez partnerów merytorycznych – Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej.
Uczestnictwo w programie
W ramach 9. edycji „Dziel się Uśmiechem” powstały zupełnie nowe materiały edukacyjne dostosowane do potrzeb nowoczesnej szkoły, ale też panującej sytuacji pandemicznej,
Aby wesprzeć nauczycieli w prowadzeniu ciekawych zajęć, niezależnie od ich formy, stworzono specjalne scenariusze z propozycją różnorodnych zadań, zabaw i eksperymentów. Książeczki dla dzieci, multimedialne prezentacje czy animacje były z powodzeniem wykorzystane zarówno podczas tradycyjnych lekcji, jak i zajęć online. Dzięki nim uczniom łatwiej było poznać i zrozumieć korzyści płynące z odpowiedniej higieny zębów.
Ambasadorką projektu po raz kolejny została aktorka i działaczka społeczna Magdalena Różczka.
Zadanie gumy bezcukrowej
- Bardzo doceniamy to, że pomimo trudnej sytuacji pandemicznej, szkoły tak chętnie realizowały założenia programu. Próchnica to poważny problem społeczny, dlatego jako producent gumy bezcukrowej – żucie której stanowi jeden z podstawowych elementów profilaktyki próchnicy – aktywnie angażujemy się w edukację na temat higieny jamy ustnej. Już blisko 10 lat aktywnie działamy, aby jak najwięcej osób mogło cieszyć się zdrowym uśmiechem przez długie lata – mówi Beata Rożek, dyrektorka ds. Korporacyjnych Mars Polska.

Czytaj więcej
Lista Top 100 karier zawodowych. Medycy mają najlepiej
Komentarze