
- infoDENT24.pl partnerem medialnym kampanii Marzec Miesiącem Zdrowia Jamy Ustnej.
- Wszelkie aktywności w ramach profilaktyki zdrowia jamy ustnej można rozpropagować, korzystając ze strony kampanii www.polskamowiaaa.pl.
- FDI Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 2022 (20 marca) organizuje pod hasłem "Be proud of your mouth".
Aktywności w trakcie kampanii profilaktycznej zdrowia jamy ustnej
Głównymi aktywnościami w tej edycji będą bezpłatne instruktarze i przeglądy stomatologiczne zorganizowane przez partnerów kampanii, ale nie zabraknie również akcji edukacyjnych, konkursów, webinarów, podczas których nasi eksperci będą dzielić się wiedzą z zakresu prawidłowej higieny jamy ustnej.
Sekcja Profilaktyki i Promocji Zdrowia PTS - jak co roku - przygotowała materiał edukacyjny, który będzie publikowany w postaci filmików edukacyjnych na oficjalnym profilu kampanii tutaj.
Z kolei na www.polskamowiaaa.pl można zgłaszać projekty w ramach tegorocznych obchodów ŚDZJU.
Głównym partnerem akcji w 2022 r. jest marka Oral-B. Obchody wspierają także: Philips Sonicare, Orbit, GSK, Listerine, MyEcoBrush, Meridol, enel-med stomatologia, Orbit, myecobrush.pl, Listerine.
Partnerem medialnym akcji jest m.in. infoDENT24.pl

Czytaj więcej
Obchodziliście ŚDZJU? Wystąpcie o nagrody!Obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej
World Oral Health Day ustanowiła w 2008 r. Światowa Federacja Dentystyczna FDI. Polskie Towarzystwo Stomatologiczne aktywnie włącza się w ten projekt, przede wszystkim realizując co roku kampanię “Polska mówi #aaa“.
- Dzięki uchwale PTS, celebracja najważniejszego ze świąt dla świata stomatologii, będzie mogła trwać dłużej. Wierzymy, że marzec, jako Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej, szybko trafi do świadomości społeczeństwa, lekarzy dentystów oraz lekarzy innych specjalności, a także polityków – napisano w uchwale PTS.
Z kolei FDI zwraca się do wszystkich: Czy jesteś gotowy na obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej (WOHD) 2022? Organizacja zapowiada, że wszystkie inicjatywy zostaną skrupulatnie ocenione, a najciekawsze będą uhonorowane nagrodami.
- W 2021 r. odnotowaliśmy ponad 500 działań w 197 krajach. Liczymy na Wasze działania promujące zdrowie jamy ustnej na całym świecie i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zaplanowaliście w tym roku – przekonuje FDI.

Czytaj więcej
ŚDZJU: świętowanie przez nauczanieCo można zrobić w trakcie ŚDZJU
FDI namawia do aktywności przed, w trakcie i po 20 marca oraz przypomina, że w związku z obchodami Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej można:
- zorganizować webinar na temat higieny jamy ustnej,
- zrealizować kampanię w mediach społecznościowych,
- przeprowadzić badania stomatologiczne lub zajęcia edukacyjne w szkołach.
FDI nakłania także, aby podzielić się informacjami o inicjatywach i zaprezentować je na mapie aktywności. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone.
Wzorem lat ubiegłych FDI nakłania do tworzenia spersonalizowanych plakatów online i udostępniania ich wszędzie gdzie to możliwe. Plakaty #MouthProud, dostępne pod adresem: WOHD, można zamieszczać np. w mediach społecznościowych.
Komentarze