PARTNER PORTALU
partner portalu

Jarosław Kuźniar radzi dentystom jak reagować na hejt w sieci

ms
25-09-2020, 11:09
Jarosław Kuźniar radzi dentystom jak reagować na hejt w sieci Jarosław Kuźniar o hejcie w sieci
- Nie dajcie się zwariować, jeśli wasza praca obudowana jest profesjonalizmem i bogatym doświadczeniem, jeśli wykonujecie ją na 100 proc. – to hejt nie może wpływać negatywnie na waszą samoocenę. Hejterzy często dają upust swoim frustracjom, które mają podłoże dalekie od tego co zrobiliście, jak to zrobiliście i jacy jesteście – przekonuje uczestników VDE by CEDE Jarosław Kuźniar dziennikarz, prezenter telewizyjny i radiowy.

- Jeden, drugi hejt to nie jest to co powinno wywrócić wasz osąd sytuacji, czy na pewno dobrze wykonujecie swoje obowiązki, jeśli jesteście przekonani że tak - nie przejmujcie się hejtem – apelował Jarosław Kuźniar.

Dziennikarz tłumaczył, że nie mogą stomatologów zatrzymać, tak na prawdę drobne rzeczy. - Nie możecie się przestraszyć tego, że ktoś tak, a nie inaczej was ocenia – przekonywał dziennikarz.

Jarosław Kuźniar podał kilka rad w jaki sposób reagować na hejt w sieci.

Po pierwsze – co do zasady - nie wolno go ignorować, warto zareagować, ale zawsze w sposób wyważony. Emocje są złym doradcą. Nie należy na agresję odpowiadać napastliwością.  Powściągliwość, idealnie żeby była zabarwiona życzliwością, zrozumieniem i nutą uśmiechu – może przynieść wiele korzyści. Oczywiście to sprawdza się w przypadku hejterów, którzy mają zachowaną zdolność do racjonalnego myślenia. Czasami wystarczy nawet zwykły emotikon w formie odpowiedzi, aby zmienić nastawienie atakującej osoby, wpłynąć na jej negatywną ocenę.

Jarosław Kuźniar przekonywał, że dentyści nie mogą uciekać od obecności w mediach społecznościowych. – To jest wasz kanał kontaktu z pacjentami, którzy czytać będą komentarze dotyczące waszej osoby, także te nieprzychylne. Ważne jest jak będą postrzegać was poprzez waszą reakcję. Nie sposób uciec od oceny, nawet tej złej – niezasłużonej. Jak umiecie obronić swoje stanowisko, gdy w pracę angażujecie 100 proc. siebie, gdy przemawia za wami profesjonalizm -  to nie przyjmujcie zarzutów do serca. I tak zapamiętały hejter będzie miał ostatnie zdanie.

Rady Jarosława Kuźniara dla uczestników VDE by CEDE tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
CEDE   pacjent   VDE  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.