
- W 2021 r. odnotowaliśmy ponad 500 działań w 197 krajach. Liczymy na Wasze działania promujące zdrowie jamy ustnej na całym świecie i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zaplanowaliście w tym roku – przekonuje FDI.
FDI namawia do aktywności przed, w trakcie i po 20 marca oraz przypomina, że w związku z obchodami Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej można:
- zorganizować webinar na temat higieny jamy ustnej,
- zrealizować kampanię w mediach społecznościowych,
- przeprowadzić badania stomatologiczne lub zajęcia edukacyjne w szkołach.
FDI nakłania także, aby podzielić się informacjami o inicjatywach i zaprezentować je na mapie aktywności. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone.
Wzorem lat ubiegłych FDI nakłania do tworzenia spersonalizowanych plakatów online i udostępniania ich wszędzie gdzie to możliwe. Plakaty #MouthProud, dostępne pod adresem: WOHD, można zamieszczać np. w mediach społecznościowych.
Komentarze