
- enel - med stomatologia uruchomiła kampanię promującą zdrowy, piękny uśmiech. 45 s spot prezentowany będzie w 20 kinach Cinema City i IMAX
- Krótki film to historia o uśmiechu i jego mocy, o której w codziennym zabieganiu często zdarza się zapominać
- Kampania potrwa do końca 2022 r. i będzie realizowana także w formule OOH (out of home), w prasie codziennej i branżowej
Dlaczego w życiu człowieka ważny jest uśmiech
Społecznościowy charakter hasła przewodniego i całej akcji ma jednoczyć wokół wspólnej idei osoby uśmiechnięte, czerpiące radość z życia, świadome znaczenia opieki stomatologicznej i dumne ze swojej supermocy: uśmiechu.
Hasło kampanii #DUMNIZUŚMIECHU promuje niezwykle istotny społecznie temat, jakim jest regularne korzystanie z pomocy stomatologicznej. Jak dowodzi Najnowszy Narodowy Test Zdrowia Polaków z 2022 r. zaledwie 37 proc. badanych odbyło konsultację dentystyczną w ciągu ostatniego pół roku.
Spot kinowy zwraca uwagę na to, jak wielki wpływ na codzienne życie i postrzeganie siebie oraz innych mają piękne i zdrowe zęby. Formuła sondy pozwala zderzyć ze sobą punkty widzenia osób z różnych grup wiekowych, a wypowiedzi bohaterów spotu razem tworzą pełen dobrej energii kolaż, który pokazuje, jakie znaczenie przypisujemy uśmiechowi w naszym życiu.

Czytaj więcej
Demencja. Nasila się przy chorych dziąsłachNa czym polega siła uśmiechu
- Nasz krótki film to historia o uśmiechu i jego mocy, o której w codziennym zabieganiu często zdarza nam się zapomnieć. W naszej firmie od dekad dbamy o zdrowie zarówno dzieci, jak i dorosłych, mamy też specjalną ofertę dla seniorów. Każdy z nas w każdym wieku zasługuje na to, żeby mieć piękny i zdrowy uśmiech, a naszą rolą jest odpowiedzieć na potrzeby pacjentów w taki sposób, aby mogli być z niego dumni i uśmiechać się bez ograniczeń – podkreśla Ewelina Sidorkiewicz, marketing menadżer enel-med stomatologia.

Czytaj więcej
Kontrole NFZ. Co dziesiąta w obszarze stomatologiiCele kampanii promocyjnej
– Uśmiech? W nowym spocie nie tylko o nim mówimy, ale staramy się też wywołać go na twarzach odbiorców… Dzielimy się nim, bo to cenny skarb, który dodaje pewności siebie, potrafi redukować stres i zarażać optymizmem. Nasza kampania to zachęta do odkrywania mocy uśmiechów, aby były one zawsze piękne i zdrowe – przypominamy o regularnych wizytach w gabinetach stomatologicznych – mówi Krzysztof Łazowski, GPD Agency.
Za strategię, koncepcję kreatywną, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada GPD Agency. Produkcją spotu zajęło się GPD Film Studio. Działania PR prowadzi agencja MSL. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Komentarze