
Pacjenci z telekonsultacji mogą korzystać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej.
W ramach porady telefonicznej lekarz dentysta przeprowadza wywiad stomatologiczny, na podstawie którego może udzielić wstępnych zaleceń lekarskich. W szczególnych przypadkach może wystawić e-receptę lub skierować na dodatkowe badania.
W trakcie wywiadu lekarskiego może się jednak okazać, że niezbędna będzie wizyta stacjonarna, bez której nie będzie możliwe postawienie prawidłowej diagnozy i dobranie leczenia.
Jeśli pacjent wcześniej wykonywał badania w centrum Medicover Stomatologia, lekarz dentysta będzie miał pełny wgląd w wyniki i historię leczenia, co ułatwi diagnozę.
W przypadku pilnej potrzeby zdrowotnej lekarz skieruje pacjenta do gabinetu stomatologicznego, który pełni dyżur bólowy.
- Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pacjentów i pracowników są dla nas absolutnym priorytetem. Obecnie wszystkim pacjentom, którzy w tym szczególnym czasie potrzebują pilnej pomocy dentystycznej, zapewniamy dyżury w zakresie leczenia doraźnego w wyznaczonych centrach stomatologicznych. Chcemy dawać naszym pacjentom pewność, że nawet w trudnych sytuacjach mogą polegać na nas i na naszych specjalistach – mówi Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia.
Medicover Stomatologia realizuje pilne wizyty specjalistyczne z zakresu:
- endodoncji;
- chirurgii;
- protetyki;
- ortodoncji;
- implantologii.
Lecznice Medicover Stomatologia przyjmujące pacjentów w przypadkach pilnych to:
Gdańsk - ul. Grunwaldzka 472e
Katowice - ul. Graniczna 54
Katowice - ul. Żelazna 4
Kraków - ul. Pawia 7
Poznań - ul. Garbary 98/100
Łódź - ul. Rydza Śmigłego 20
Wrocław– ul. Powstańców Śląskich 7a
Warszawa - al. J. Pawła II 27
Warszawa - ul. Wołoska 22A
Warszawa - ul. Inflancka 4
Warszawa - ul. Łukiska 1
Warszawa - ul. Majdańska 3
Warszawa - ul. Zamiany 12
Infolinia stomatologiczna - 500 900 603 - godziny funkcjonowania infolinii:
pon. - pt. 7:00-21:00
sobota 7:00-18:00
niedziela 8:00-18:00
Komentarze