PARTNER PORTALU
partner portalu partner portalu

9 mln powodów, aby rozmawiać o protezach zębowych – raz jeszcze

ms
11-06-2019, 09:03
9 mln powodów, aby rozmawiać o protezach zębowych – raz jeszcze 9 milionów powodów, aby rozmawiac o protezach zębowych
Ruszyła druga edycja kampanii społeczno-edukacyjnej „9 milionów powodów”, której celem jest dodanie poczucia pewności siebie osobom noszącym protezę zębową, zachęcanie ich do aktywności i cieszenia się pełnią życia.

W tegorocznej edycji zaplanowano indywidualne spotkania dla seniorów, podczas których będą mieli możliwość skorzystania z bezpłatnych konsultacji ze specjalistami. 

Ambasadorem kampanii po raz drugi został Robert Janowski.
Aż 9 milionów Polaków nosi protezę zębową. Wielu z nich przyznaje, że odbiera im to pewność siebie, są mniej aktywni i częściej niż inni rezygnują ze spotkań z rodziną oraz znajomymi.
Ponad połowa pacjentów deklaruje, że wiąże się to z licznymi trudnościami. Najczęściej zgłaszanymi problemami są dostające się pod protezę drobinki pokarmu (83,1 proc.), poruszająca się proteza (56,6 proc.), czy ogólne poczucie dyskomfortu (50,6 proc.). Prawie połowa osób wskazuje również na obawy przed wypadnięciem protezy (49,4 proc.).

Celem kampanii społeczno-edukacyjnej „9 milionów powodów” jest budowanie świadomości pacjentów, że nie są osamotnieni w swoich obawach, a noszenie protezy zębowej to całkowicie normalna rzecz.
- Mało kto zdaje sobie sprawę z powszechności tego zjawiska, co prowadzi do powstawania wielu mitów na ten temat. To dowód na to, że nadal potrzebujemy więcej edukacji w tym obszarze, dlatego cieszę się, że ruszyła druga edycja kampanii „9 milionów powodów”, w którą także mogę się zaangażować – komentuje Robert Janowski.
Podczas drugiej edycji projektu eksperci marki Corega wyruszą w Polskę, aby porozmawiać z Polakami na tematy związane z pielęgnacją protez zębowych.
Pierwszym przystankiem na trasie będzie Dąbrowa Górnicza, gdzie 11 czerwca podczas Dnia Otwartego Uniwersytetu Trzeciego Wieku Akademii WSB seniorzy będą mogli spotkać się z profesjonalistami, a także wysłuchać inspirującej rozmowy z ambasadorem kampanii - Robertem Janowskim.

Podobne spotkania będą odbywać się w całej Polsce. Ich celem jest dotarcie do jak największej liczby pacjentów i pomoc w odnalezieniu swojego własnego powodu, by w pełni cieszyć się życiem. W wydarzeniach wezmą udział eksperci, którzy podczas bezpłatnych konsultacji podpowiedzą w jaki sposób użytkować i pielęgnować protezę zębową, tak aby wyeliminować poczucie dyskomfortu.

Organizatorem i inicjatorem kampanii jest firma GlaxoSmithKline.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
protezy dentystyczne   GlaxoSmithKline  

POLECAMY W SERWISACH