
Partnerem akcji jest GSK. Koncern zachęcał do odwiedzin strony internetowej konkursu i przesłania zdjęcia, którym najważniejszym i jedynym elementem miał być uśmiech. Organizator brał pod uwagę jedynie zdjęcia, na których nie można było łatwo rozpoznać właściciela uśmiechu. Ten proces zostawił facebookowiczom. Zdjęcia, których bohaterzy zostali rozpoznani najwięcej razy, trafiły na bilbord i są wizytówką kampanii.
W konkursie wzięło udział w sumie 500 zdjęć. Liczba prób odgadnięcia właścicieli uśmiechów grubo przekroczyła 12 tysięcy.
Prowadzona w całej Polscce akcja „Wybieraj pasty świadomie" ma na celu zachęcenie konsumentów do odwiedzania aptek i konsultacji z farmaceutą w celu doboru specjalistycznej pasty do zębów. Badania wykazują, że problem nadwrażliwości zębów, kwasowej erozji szkliwa, czy krwawiących dziąseł jest powszechny, a jednak często pozostaje ignorowany. - O piękny uśmiech i zdrowie jamy ustnej można jednak zadbać w prosty sposób poprzez skorzystanie z fachowej porady farmaceuty i regularne stosowanie odpowiednio dobranej specjalistycznej pasty. Profesjonalną ochronę zapewnić może wyłącznie produkt dopasowany do indywidualnych potrzeb konsumenta - przekonują organizatorzy.
Komentarze