PARTNER PORTALU
partner portalu

Pacjent rubaszny z wizytą w gabinecie dentystki

en
03-11-2020, 08:01
Pacjent rubaszny z wizytą w gabinecie dentystki Kiedy brak odpowiedzi jest najlepszą reakcją (fot. pixabay)
Jak odpowiednio zareagować, gdy pacjent wygłasza niestosowne komentarze, niekiedy o seksualnym podtekście.

Zwłaszcza młode dentystki czy higienistki stomatologiczne w zakłopotanie wprawiają żarty pacjentów o niedwuznacznym charakterze. Trudno wtedy o dobrą odpowiedź  (przychodzi, ale gdy pacjent już opuścił gabinet). Natomiast nagła konfuzja dentystki z pewnością sprawia satysfakcję żartownisiowi. 

Co zatem robić w takiej sytuacji?
Najlepiej nic, patrząc prosto w oczy pacjentowi kamiennym wzrokiem. Siedzieć lub stać i czekać. Zwykle szybko taki pacjent zaczyna się wiercić w fotelu i odwracać wzrok. Cisza zaczyna mu najwyraźniej ciążyć. Mężczyzna zachował się w określony sposób, by wprawić kobietę w zakłopotanie, ale można tę sytuację obrócić przeciwko niemu. 

Więcej: Dentistryiq.com

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
dentysta   gabinet stomatologiczny   pacjent  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.