PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Milczenie jest srebrem, czyli dlaczego warto rozmawiać z pacjentem

18-01-2013, 00:03
Milczenie jest srebrem, czyli dlaczego warto rozmawiać z pacjentem (fot. www.kvue.com)
Milczenie jest srebrem, czyli dlaczego warto rozmawiać z pacjentem (fot. www.kvue.com)
Milczenie bywa złotem, ale na pewno nie w gabinecie stomatologicznym. Ba, zdolność do sprawnej komunikacji z pacjentem jest dla wielu stomatologów warta złota. Jednak pewnej rodzinie z Phoenix w Arizonie, wizyta u dentysty, będzie się już zawsze kojarzyła z innym surowcem.

 

- To miała być rutynowa wizyta wspomina Alecia White, matka 4-letniej Savannah. I tak się zaczęło. Dziewczynka usiadła na fotelu, dentysta w towarzystwie matki wykonał przegląd i stwierdził cztery ubytki. Kobieta opuściła gabinet i usiadła w poczekalni.

Zabieg wykonywany był w sedacji. Dziewczynka opuściła pokój zabiegowy śpiąca. Matka szybko zabrała ją do domu i położyła do łóżka. Kilka godzin później dziecko obudziło się z płaczem. Kiedy Savannah otworzyła buzię zobaczyłam, że jej wszystkie zęby są srebrne. Nie tego spodziewaliśmy się po rutynowej wizycie. Wraz z mężem poczuliśmy się upokorzeni, a mała wyraźnie nie była zadowolona z nowych zębów opowiada pani White.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
lifeDENT   korony  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.