PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
TRENING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM.
  • Tematyka: Psychologia
  • Prowadzący: Katarzyna Świtalska psycholog, trener biznesu
  • Organizator: ESDENT Małgorzata Baziuk
  • Telefon: 71 307 60 70
  • E-mail: szkolenia@esdent.pl

TRENING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM.

17.09.2021 (piątek) Wrocław

Wykładowca: Katarzyna Świtalska  psycholog, trener biznesu

Trener i konsultant zarządzania. Psycholog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od kilku lat prowadzi treningi interpersonalne, coaching,  treningi menedżerskie oraz szkolenia z negocjacji, komunikacji i technik pracy z grupą. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu ludzi w kierunku osiągania sukcesów w swojej branży zawodowej. Wspomaga zespoły w organizacjach w zakresie poprawy współpracy, motywacji i komunikacji. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Właścicielka Firmy Szkoleniowej-Projekt. Współpracuje z kilkoma magazynami z branży biznesowej. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe i konsultingowe, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji osobistych w aspekcie psychologicznym i społecznym. Specjalizuje się w szkoleniach dla branży hotelarskiej i turystycznej, kosmetycznej i fryzjerskiej, medycznej i stomatologicznej. Współpracuje jako ekspert z portalem sekretykobiet.pl. i z magazynami branżowymi. Tematyka prowadzonych szkoleń : komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, obsługa klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi, budowanie zespołu, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching.

Miejsce: Wrocław, ul. Pomarańczowa 8, sala wykładowa  

Koszt  980 zł

Motto: ,,Zaufanie jest najwyższą formą motywowania ludzi" 

Cel: Usprawnić swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, zarządzać własną energią, zarządzać przez cele oraz umiejętnie tworzyć strategię własnej pracy

Korzyści dla uczestników:

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą :Wykorzystywali swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjneZarządzać własną energiąPotrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej stronyPotrafili właściwie rozwiązywać konfliktyZarządzać przez celeZnali uniwersalne zasady, które dotyczą ich wartości i przekonańPotrafili określić swoje życiowe role i tworzyć strategię własnej pracyZnali metody walki z konfliktamiWzmocnią swoje zasoby fizyczne i psychiczne konieczne do efektywnego działania

 

PROGRAM   10.00 – 18.30

  • Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
  • Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym

Zasady skutecznej komunikacji: Oczekiwania pracownikaOczekiwania kierownikaUmiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb; Poziomy lojalności pracownikówDlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikacjęEfektywność w kontaktach z pracownikami

  • Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
  • Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją)

Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań: Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika(Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami)Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcySkuteczna komunikacja; Techniki aktywnego słuchaniaTechniki zadawania pytań, parafrazowaniaSterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowyBariery w komunikacji i sposoby ich przełamywaniaAsertywność w kontaktach z pracownikami

  • Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
  • Motywowanie pozapłacowe
  • Delegowanie zadań

PODCZAS SZKOLENIA SKONCENTRUJEMY SIĘ:

  1. Zdiagnozowanie i uświadomienie sobie konsekwencji realizowania danego stylu kierowania oraz coachingu pracownika.
  2. Poprawa komunikacji między kierownikiem a pracownikiem, zwłaszcza w zakresie informacji zwrotnej.
  3. Poprawa efektywności działania zespołu pracowników a umiejętne i świadome wprowadzenie czynników motywujących.
  4. Zbudowanie poczucia kompetencji i pewności kierowników w zakresie komunikacji z pracownikami, identyfikowania źródeł nieporozumień i rozwiązywania konfliktów w zespole.
  5. Weryfikacja popełnianych błędów w komunikacji z zespołem (zwłaszcza w zakresie delegowania i rozwiązywania konfliktów), identyfikacja nowych możliwości rozwiązywania sytuacji trudnych w zespole.
  6. Zmniejszenie liczby napięć i konfrontacji w relacji kierownik - pracownik, zwłaszcza w sytuacji delegowania zadań oraz w sytuacji oceny.
  7. Zwiększenie zaangażowania w pracę pracowników, uaktywnienie ich zasobów intelektualnych i emocjonalnych poprzez system motywacji pozapłacowej oraz coaching w przypadku nowych zadań.
  8. Mniejszą potrzebę kontroli pracowników i kierowanie nimi na zasadzie delegowania odpowiedzialności.

                                                                           

Organizator:         ESDENT Małgorzata Baziuk, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław

tel. 71 307 60 70      www.szkolenia.esdent.pl,    szkolenia@esdent.pl

Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na konto:

ING BANK ŚLĄSKI S.A. 90105015751000002257704359

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.