PARTNER PORTALU
partner portalu
TRENING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM.
  • Tematyka: Zarządzanie i Marketing
  • Prowadzący: psycholog, trener biznesu Katarzyna Świtalska
  • Organizator: ESDENT Małgorzata Baziuk
  • Telefon: 71 307 60 70
  • E-mail: szkolenia@esdent.pl

TRENING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM. 

20.11.2020 r

miejsce: Warszawa, Green Buissnes Center ul. Leszno 12, sala wykładowa

wykładowca: Katarzyna Świtalska, psycholog, trener biznesu

koszt: 890 zł


PROGRAM 10.00 – 18.30
• Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
• Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym
Zasady skutecznej komunikacji: Oczekiwania pracownika; Oczekiwania kierownika; Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb; Poziomy lojalności pracowników; Dlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikację; Efektywność w kontaktach z pracownikami
• Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
• Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją)
Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań: Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika; (Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami); Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcy; Skuteczna komunikacja; Techniki aktywnego słuchania; Techniki zadawania pytań, parafrazowania; Sterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowy; Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania; Asertywność w kontaktach z pracownikami
• Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
• Motywowanie pozapłacowe
• Delegowanie zadań

PODCZAS SZKOLENIA SKONCENTRUJEMY SIĘ:
1. Zdiagnozowanie i uświadomienie sobie konsekwencji realizowania danego stylu kierowania oraz coachingu pracownika. 2. Poprawa komunikacji między kierownikiem a pracownikiem, zwłaszcza w zakresie informacji zwrotnej. 3. Poprawa efektywności działania zespołu pracowników a umiejętne i świadome wprowadzenie czynników motywujących. 4. Zbudowanie poczucia kompetencji i pewności kierowników w zakresie komunikacji z pracownikami, identyfikowania źródeł nieporozumień i rozwiązywania konfliktów w zespole. 5. Weryfikacja popełnianych błędów w komunikacji z zespołem (zwłaszcza w zakresie delegowania i rozwiązywania konfliktów), identyfikacja nowych możliwości rozwiązywania sytuacji trudnych w zespole. 6. Zmniejszenie liczby napięć i konfrontacji w relacji kierownik - pracownik, zwłaszcza w sytuacji delegowania zadań oraz w sytuacji oceny. 7. Zwiększenie zaangażowania w pracę pracowników, uaktywnienie ich zasobów intelektualnych i emocjonalnych poprzez system motywacji pozapłacowej oraz coaching w przypadku nowych zadań. 8. Mniejszą potrzebę kontroli pracowników i kierowanie nimi na zasadzie delegowania odpowiedzialności.

 

Organizator: ESDENT Małgorzata Baziuk, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław

szkolenia@esdent.pl www.szkolenia.esdent.pl tel 71 307 60 70

Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na

konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. 90105015751000002257704359

 

Firma ESDENT Małgorzata Baziuk jest podmiotem uprawnionym do podyplomowego kształcenia lekarzy i lekarzy dentystów. Za każdy kurs medyczny przyznawane są punkty edukacyjne według obowiązujących przepisów.

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.