PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
Gabinet Stomatologiczny w Mediach Społecznościowych
  • Tematyka: Zarządzanie i Marketing
  • Prowadzący: Paulina Siewierska-Kowalczyk
  • Organizator: DentalWay - Biznes i Edukacja
  • Telefon: 509-260-656
  • E-mail: biuro@dentalway.pl

Twój gabinet stomatologiczny w mediach społecznościowych 


1. Cel szkolenia
Celem szkolenia jest poznanie obsługi mediów społecznościowych z poziomu użytkownika biznesowego, a także poszerzenie wiedzy z zakresu odpowiedniej komunikacji przekładającej się na zwiększenie liczby pacjentów w placówce.


2. Dla kogo dedykowane jest szkolenie?
Grupa docelowa: właściciele oraz menadżerowe klinik i prywatnych gabinetów stomatologicznych, rejestratorki i asystentki stomatologiczne, których zadaniem jest prowadzenie oficjalnych kont na Facebooku i Instagramie klinik, w których pracują.
Najczęściej z tego typu szkolenia korzystają osoby, które: 
- znają social media jedynie od strony prowadzenia swoich prywatnych profili,
- chcą zarządzać profilem biznesowym, ale nie wiedzą od czego zacząć,
- prowadzą swoje profile biznesowe, ale czują, że tworzenie publikacji jest stratą energii i czasu, gdyż nic z tego nie wynika,
- potrzebują planu, co publikować i w jakim celu,
- nie wiedzą, jak konstruować komunikaty adekwatnie potrzeb swoich klientów, 
- potrzebują informacji, jakiego typu treści publikować, żeby wpływały pozytywnie na atrakcyjność i rozpoznawalność ich biznesu.  


3. Program szkolenia 
1. Wprowadzenie w social media marketing:
- Omówienie oraz cena Facebooka i Instagrama pod względem marketingowym. 
- Facebook i Instagram w branży stomatologicznej – analiza rynku. 
- Zasięgi organiczne i zasięgi płatne. 
2. Cele prowadzenia komunikacji w social media:
- Opracowanie celów: wizerunkowych, sprzedażowych, informacyjnych etc.
3. Grupa docelowa – czyli do kogo:
- Opracowanie profilu „odbiorcy idealnego”.
- Wybór odpowiedniego kanału komunikacji adekwatnie do grupy docelowej.
4. Komunikacja w social mediach poparta przykładami:
- Rodzaje publikowanych treści.
- Forma publikowanych treści: zdjęcia, grafiki, relacje, filmy, rolki.
- Opisy w postach – projektowanie treści. 
- Częstotliwość publikacji.
5. Ograniczenia i bezpieczeństwo w prowadzeniu profili biznesowych na Facebooku i Instagramie 
- Regulamin Facebooka i Instagrama.
- Porady zdrowotne – ograniczenia prawne. 
- Efekty „przed” i „po”.
- Hejt, nieprzychylne opinie i komentarze – jak sobie z nimi radzić.
- Bezpieczeństwo i zabezpieczenia profili prywatnych i profili biznesowych. 
4. Podczas szkolenia nauczysz się:
- Zarządzać profilem biznesowym gabinetu.
- Budować plan promocji firmy w mediach społecznościowych.
- Tworzyć treści wpływające na atrakcyjność fanpage’a.
- Budować posty oraz treści z jasnym przekazem, wpływające na wzrost liczby pacjentów.

POLECAMY W SERWISACH