PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Szkolenie z miękkich kompetencji dla lekarzy i lekarzy dentystów

Autor: nieck • Źródło: dilnet.wroc.pl
14-12-2022, 09:27
Szkolenie z miękkich kompetencji dla lekarzy i lekarzy dentystów Szkolenie z asertywności dla lekarzy i lekarzy dentystów Fot. Shutterstock
W komunikacji z pacjentami ale też współpracownikami bardzo ważna jest stanowczość w wyrażaniu własnych oczekiwań i opinii. Jak być asertywnym, w dobrym tego słowa znaczeniu, można się nauczyć na szkoleniu organizowanym przez Dolnośląską Izbę Lekarską.
  • Szkolenie z kompetencji miękkich, a konkretnie z asertywnych zachowań. Organizatorem kursu jest Dolnośląska Izba Lekarska we Wrocławiu
  • Kurs odbędzie się 18 stycznia 2023 o godz. 12:00
  • Za uczestnistwo w kursie przysługują 3 punkty edukacyjne

Asertywność. Ważna w pracy dentysty

Asertywność jako metoda skutecznej komunikacji interpersonalnej jest tematem szkolenia organizowanego przez Dolnośląską Izbę Lekarską we Wrocławiu.

Jednym z warunków skuteczności wywierania wpływu jest stanowczość, czyli jasne i konkretne wyrażanie własnych oczekiwań, myśli, opinii, obrona stanowiska i wiele innych zachowań mających miejsce w komunikacji pomiędzy ludźmi. Wiele osób myli jednak stanowczość z negatywnymi zachowaniami takimi jak agresja.

Szkolenie pozwoli nie tylko być skutecznym bez zrażania do siebie innych, ale także sprawi, że relacje zawodowe i prywatne oparte na otwartości i zaufaniu staną się lepsze.

Kurs będzie się odbywał w formule online. Szkolenie poprowadzi  lek. Dariusz Delikat, absolwent  Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. 

Termin szkolenia: 18 stycznia 2023 r. godz. 12:00

Liczba punktów edukacyjnych: 3

Wykładowca: lek.Dariusz Delikat, psycholog, trener i konsultant

Co w programie szkolenia

Tematyka szkolenia:

  • Asertywność i jej prawa.
  • Różnice pomiędzy postawą asertywną i postawami: bierną, manipulacyjną, agresywną.
  • Umacnianie postawy asertywnej.
  • Asertywne techniki komunikacyjne.
  • Sposoby radzenia sobie z odmową, wątpliwościami, krytyką.
  • Skuteczne wyrażanie oczekiwań i egzekwowanie zobowiązań.
  • Umiejętne reagowanie na trudne zachowania rozmówców.
     

Dla zainteresowanych zapisy  wyłącznie drogą elektroniczną pod  adresem: komisjaksztalcenia@dilnet.wroc.pl (zapisać na szkolenie może się tylko osoba zgłaszająca). 

Decyduje kolejność zgłoszeń. Kilka dni przed szkoleniem uczestnik otrzyma drogą elektroniczną link do szkolenia. Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia zostanie przesłany drogą elektroniczną, po weryfikacji przez dział informatyczny DIL logowania każdego zgłoszonego wcześniej uczestnika.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH