PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

SMK, czyli monitorowanie kształcenia z zakresu stomatologii

en
01-06-2021, 12:24
SMK, czyli monitorowanie kształcenia z zakresu stomatologii ABC posługiwania się SMK (fot. Pixabay)
Zamysł był taki: stworzyć system, który będzie monitorował proces  kształcenia personelu medycznego oraz studentów kierunków medycznych. System  gromadzący,  przetwarzający dane na temat przebiegu szkoleń powstał i działa.

System Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych umożliwia bieżące monitorowanie przebiegu szkolenia, dostarczanie informacji do planowania kształcenia podyplomowego dla interesariuszy projektu, wsparcie procesów składania i oceny wniosków na specjalizację, gromadzenie informacji na temat procesu kształcenia podyplomowego oraz pomoc w procesach przeprowadzania egzaminów.

Oto jak student wydziału lekarsko-dentystycznego może uzyskać do dostęp do aplikacji SMK.

Założenie konta student
Chcąc uzyskać dostęp do aplikacji SMK, w przeglądarce internetowej wpisuje adres: https://smk.ezdrowie.gov.pl/
Następnie należy kliknąć na przycisk „Załóż konto”, a następnie wypełnić wniosek o założenie konta użytkownika. Po wypełnieniu wniosku należy kliknąć przycisk - Złóż wniosek o założenie konta”. Na podany we wniosku adres mailowy zostanie wysłane hasło potrzebne do pierwszego logowania w aplikacji.

Nazwisko rodowe wpisują kobiety, jak i mężczyźni.

Logowanie
Zalogowanie do aplikacji SMK jest możliwe po wpisaniu w przeglądarce adresu strony https://smk.ezdrowie.gov.pl.
Na ekranie pojawi się pole „zaloguj w P2”. Po naciśnięcie przycisku
„zaloguj w P2” system poprosi o wybór sposobu, w jaki użytkownik chce się uwierzytelnić. Dostępne możliwości to: „Certyfikat”,, „Login/Hasło”, „ePUAP”.

Jak złożyć wniosek o modyfikację uprawnień
Po zalogowaniu się do systemu należy kliknąć przycisk „Wnioski o modyfikację uprawnień”, po przejściu do kolejnego okna należy wybrać przycisk „Nowy wniosek o modyfikację uprawnień”.
Pojawi się formularz, który należy uzupełnić.
Rubryka „Dodatkowe informacje”
- „Grupa biznesowa” - należy wybrać  „Student kierunku lekarsko-dentystycznego”
- „Grupa funkcjonalna” - wybieramy hasło „Użytkownik”
- „Wnioskowana rola” – automatyczne wypełnienie

W kolejnym kroku użytkownik wybiera jednostkę akceptującą wniosek. W tym celu należy zaznaczyć checkbox „OIL”, a następnie klikamy przycisk „wybierz” w polu „Nazwa”. Po jego wybraniu, aplikacja przekierowuje użytkownika do listy okręgowych izb lekarskiego, gdzie należy wybrać Okręgową Izbę Lekarską, w której chcemy potwierdzić tożsamość.

SŁOWA KLUCZOWE
stomatologia   OIL   kształcenie ustawiczne   SMK  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.