PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Medicover Stomatologia stawia w edukacji na influencerów

ms
02-09-2021, 11:29
Medicover Stomatologia stawia w edukacji na influencerów Influencerzy pokażą na czym polega „Rytuał Uśmiechu” (fot. Medicover Stomatologia)
Medicover Stomatologia zainaugurował w Gdyni współpracę z influencerami koncertem Reni Jusis. Youtuberzy, instagramerzy i tiktokerzy będą wspierać działania edukacyjne Medicover Stomatologia, w tym kampanie poświęcone higienie i problemom zdrowotnym.
  • Wiedza na temat zalet współczesnej stomatologii jest potrzebna 48 proc. Polaków wstydzi się swoich zębów, a 68 proc. nie jest nawet świadomych tego, że leczenia wymaga przynajmniej jeden ząb.

  • Nawiązując współpracę z instagramerami czy tiktokerami Medicover Stomatologia chce m.in. pokazać czym jest „Rytuał Uśmiechu” i jak wygląda nowoczesny patient experience.

  • Medicover Stomatologia stawia na bezpośredni kontakt z pacjentami, dlatego uruchamia także własne kanały w mediach społecznościowych.

Influencerzy pokażą, że nie taki dentysta znów straszny. Medicover Stomatologia rozpoczyna współpracę z twórcami internetowymi. Ich zadaniem będzie wsparcie działań edukacyjnych marki, a także pokazanie na czym polega „Rytuał Uśmiechu”, czyli nowe, autorskie podejście do leczenia stworzone przez sieć.

Internetowi "aktywiści" wesprą Medicover Stomatologia 

Youtuberzy, instagramerzy i tiktokerzy będą wspierać działania edukacyjne Medicover Stomatologia.

–  Łączymy siły z twórcami internetowymi, aby jeszcze bardziej spopularyzować profilaktykę zdrowia jamy ustnej, zwłaszcza wśród młodych osób. Wspólnie z influencerami będziemy pokazywać, jak powinien wyglądać codzienny rytuał higieny jamy ustnej, a także jak holistycznie leczyć zęby, jeśli pojawiają się problemy – mówi Marta Halska, dyrektor marketingu i komunikacji w Medicover Stomatologia.
 
– Event w Gdyni to nasz pierwszy krok do budowania takich relacji. Już niedługo followersi będą mogli zobaczyć, jak bardzo zmieniło się leczenie stomatologiczne w Polsce – począwszy od wnętrz gabinetów, przez technologię, na bezbolesnym leczeniu kończąc. Co więcej, rozprawimy się też z całą serią stomatologicznych „fake newsów”, jakie każdego dnia pojawiają się w sieci i mają miliony odsłon – mówi.

Stały problem Polaków z higieną jamy ustnej  

Pracy przed infuencerami będzie sporo. Z badań przeprowadzonych przez pracownię Zymetria dla Medicover Stomatologia wynika, że Polacy wciąż są na bakier z higieną jamy ustnej, myjąc zęby mniej niż 2 razy dziennie. Efekt: jesteśmy najmniej uśmiechniętym narodem Europy.  
 
Aż 48 proc. Polaków wstydzi się swoich zębów, a 68 proc. nie jest nawet świadomych tego, że leczenia wymaga przynajmniej jeden ząb. Powszechne są też rozległe ubytki. Niestety wciąż aż 43 proc. deklaruje, że to strach powstrzymuje ich od leczenia – wynika z danych Medicover Stomatologia.
 
– Jak powinna wyglądać codzienna higiena? W tym naprawdę można się pogubić, patrząc na liczbę produktów dostępnych w aptekach i drogeriach, a także na liczbę „porad” w sieci. Naszymi działaniami w kanałach społecznościowych chcemy uporządkować tę wiedzę i pokazać ją w przystępny sposób, bez zadęcia i pouczania czy straszenia – mówi Marta Halska.

Szkodliwe stereotypy na temat leczenia stomatologicznego 

- Podobnie jest z leczeniem. Nadal pokutuje przekonanie, że leczenie próchnicy boli, aparat na zęby przeszkadza, a jak znieczulenie, to tylko strzykawką. To stereotypy przekazywane z pokolenia na pokolenie. Tymczasem dentystyka ruszyła do przodu. Leczenie jest naprawdę bezbolesne, aparaty niewidoczne dla oka, a pacjent w gabinecie ma wybór między znieczuleniem tradycyjnym, a komputerowym – dodaje.

Influencerzy zrelacjonują wizyty u dentystów w Medicover Stomatologia 

Współpracując z instagramerami czy tiktokerami Medicover Stomatologia postawi nie tylko na konwencjonalną edukację. – Zaprosimy influencerów do wnętrz centrów stomatologicznych na kawę, a potem na fotel i na zabieg. Pokażemy, czym jest stworzony przez nas „Rytuał Uśmiechu” i jak wygląda nowoczesny customer experience, czy raczej patient experience. Później podzielimy się doświadczeniami i przeżyciami influencerów tak, aby każdy zobaczył, jak dziś naprawdę wygląda wizyta – wyjaśnia Marta Halska.

Medicover Stomatologia na Instagramie  

Chęć szerzenia wiedzy i walki ze stereotypami, to nie jedyne powody większej obecności marki w social mediach.

- Medicover Stomatologia stawia na bezpośredni kontakt z pacjentami, dlatego uruchamia własne kanały w mediach społecznościowych. Już wystartował profil na Instagramie @medicoverstomatologia, na którym będzie można śledzić nasze działania. Także pozostałe kanały wkrótce zostaną zagospodarowane autorskim contentem – zapowiada.
 

Na początek sześciu influencerów we współpracy z Medicover Stomatologia 

Z racji planowanego wkrótce otwarcia w Gdyni, sieć zaprosiła do współpracy sześciu influencerów związanych m.in. z Pomorzem. Ci w swoich relacjach pokażą zarówno nowe centrum stomatologiczne, jak również przygotują relacje z wizyt i zabiegów, jakim będą się poddawać. Wśród twórców internetowych współpracujących z Medicover Stomatologia już można znaleźć m.in.: Tomka Torresa (@tomektorres) - muzyka zespołu Afromental, Paulinę Łabę (@pinalaba) – znaną z programu „Power Couple” TVN i modelkę Karolinę Kuczyńską (@karokucz).
 
– Zaczynamy nieśmiało, ale mamy ambitne plany. Na początek influencerzy odwiedzą nasze nowe centrum stomatologiczne w Gdyni. Dla wielu obserwujących relacje, może to być zaskoczenie, że tak dziś może wyglądać przestrzeń, w której leczy się zęby – mówi Marta Halska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.