PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Kto na kierownika Kliniki Dysfunkcji Narządu Żucia UM w Poznaniu

ms
20-07-2021, 07:56
Kto na kierownika Kliniki Dysfunkcji Narządu Żucia UM w Poznaniu Poznań siedziba UM im. Marcinkowskiego (fot. piabay)
Trwa konkurs na pełnienie funkcji kierownika Kliniki Dysfunkcji Narządu Żucia Katedry Protetyki Stomatologicznej na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

O funkcję tę mogą ubiegać się osoby, które:
- posiadają tytuł profesora lub stopień doktora habilitowanego,
- mają znaczący dorobek naukowy oraz praktykę zawodową,
- reprezentują specjalizację z protetyki stomatologicznej lub specjalizację z ortodoncji,
- spełniają wymogi określone w art. 113 ustawy z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 z późn.zm.) i w § 34 ust. 2 Statutu UMP (m.in. ustawowe kwalifikacje i niekaralność dyscyplinarna),
- zadeklarują, że UMP jest lub będzie ich podstawowym miejscem pracy.

Warunkiem dopuszczenia do konkursu jest złożenie następujących dokumentów:
1) deklaracja przystąpienia do konkursu;
2) życiorys zawierający informacje o wykształceniu, kwalifikacjach oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia wraz z danymi kontaktowymi;
3) autoreferat informujący o osiągnięciach naukowo-badawczych, dydaktyczno-wychowawczych, organizacyjnych oraz zawodowych;
4) informacje o działalności w zakresie kształcenia kadry naukowej;
5) dokument stwierdzający posiadanie tytułu naukowego lub stopnia naukowego doktora habilitowanego;
6) wykaz dorobku naukowego wraz z podsumowaniem (zestawienie bibliometryczne) potwierdzony przez bibliotekę naukową;
7) proponowany program rozwoju Kliniki Dysfunkcji Narządu Żucia;
8) dokument potwierdzający uzyskanie specjalizacji w zakresie protetyki stomatologicznej lub specjalizacji w zakresie ortodoncji;
9) oświadczenie o spełnianiu przez kandydata wymogów wynikających z art. 113 ustawy z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
10) oświadczenie o spełnianiu przez kandydata wymogów określonych w § 34 ust. 2 Statutu UMP;
11) w przypadku kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. oświadczenie,  o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (tj. Dz. U. z 2019 poz. 430) lub informacja , o której mowa w art. 7 ust. 3a tej ustawy;
12) oświadczenie, że Uniwersytet Medyczny w Poznaniu jest lub będzie podstawowym miejscem pracy kandydata;
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na powierzenie funkcji kierownika Kliniki Dysfunkcji Narządu Żucia prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem się z załączoną w ogłoszeniu o konkursie klauzulą informacyjną.";
14) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie głosowania jawnego za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z § 53 pkt. 10 Statutu UMP;
15) jeżeli kandydat nie jest pracownikiem UMP kopie świadectwa pracy z dotychczasowych miejsc pracy oraz co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach kandydata.

Za przeprowadzenie konkursu odpowiedzialny jest prorektor ds. Klinicznych i Współpracy z Regionem

Termin przyjmowania zgłoszeń: 29 lipca 2020 r.
Dokumenty należy składać osobiście lub wysłać listem poleconym na adres: Dział Spraw Pracowniczych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pokój nr 141.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.