
- Stworzenie w zakresie tworzenia dobrych warunków pracy i przyjaznego środowiska dla pacjentów i personelu medycznego to cel szkoleń organizowanych przez Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej
- Szkolenia typu na żądanie, można po zebraniu się odpowiednio dużej grupy ustalać dogodnych ich termin
- Oferta szkoleń wszechstronna, złożona z kilkudziesięciu pozycji

Czytaj więcej
Stosował płyn do płukania ust. Niemal stracił wzrokSzkolenie na żądanie
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej daje lekarzom i lekarzom dentystom możliwość umówienia szkolenia w najbardziej dla nich dogodnym terminie. Warsztaty (tematykę można wybierać) będą odbywały się online lub stacjonarne.
Tego typu wydarzenia integrują zespół oraz pozwalają rozwiązywać łatwiej problemy zawodowe, przyswoić konkretną wiedzę z dziedziny kompetencji miękkich i zarządzania.
Zgłoszenia na kursy przyjmowane są przez ODZ NIL pod adresem odz@hipokrates.org.
Kilka tematów szkoleń z zakresu kompetencji miękkich przydatnych w pracy lekarza i lekarza dentysty
- Lekarz jako manager - trening kompetencji managerskich
- Fakty i mity na temat budowania odporności psychicznej, rezyliencji, radzenia sobie ze stresem oraz zarządzania emocjami swoimi i innych
- Wysoko wrażliwy lekarz - jak sobie radzić w pracy i budować swoją odporność psychiczną
- Zarządzanie zmianą – skuteczne funkcjonowanie w sytuacji zmian
- Radzenie sobie z emocjami
- Efektywność osobista - skuteczne zarządzanie sobą i zadaniami w czasie
- Wypalenie zawodowe, jak zarządzać stresem w pracy i przeciwdziałać wypalenie zawodowemu
- Trudny pacjent-skuteczne metody zarządzania trudnymi sytuacjami

Czytaj więcej
Nie żyje Kazimierz Bryndal. Ikona polskiej stomatologiiNauka zarządzania gabinetem
W dziedzinie zarządzania tematyka szkoleń nie mniej różnorodna, przykłady niektórych zagadnień:
- Jak stworzyć gabinet doskonały?
- Standardy obsługi pacjenta - tworzenie, wdrażanie i rozwój
- Zdrowy zespół w medycynie
- Protokoły w komunikacji medycznej - zestawy praktycznych wskazówek na różne sytuacje w kontakcie z pacjentem
- Motywacja i motywowanie siebie i innych
- Stres, trudne emocjonalnie sytuacje i wypalenie zawodowe- jak sobie z tym radzić.
- Współodpowiedzialność lekarza i pacjenta za efekty leczenia
Komentarze