Personel gabinetu stomatologicznego uratował życie 86-letniej pacjentki

en
18-02-2021, 08:52
Pacjentka w podeszłym wieku nie pojawiła się na umówioną wizytę, wiedziona złym przeczuciem recepcjonistka zaalarmowała jej syna.

Kellie Underwood, recepcjonistka kliniki Padbury Periodontics & Implant Dentistry w Jackson, w Stanach Zjednoczonych, dzień przed wizytą zawsze dzwoni do zapisanych pacjentów. Tak też było i w przypadku 86-letniej Beverly Newton, stałej pacjentki gabinetu.

Kobieta potwierdziła przybycie. Mimo to w klinice się nie pojawiła. Po upływie 20 minut, gdy nie odbierała telefonu, recepcjonistka zadzwoniła do jej syna, przeczuwając że coś złego mogło się stać. Mogła to zrobić, gdyż Mark Newton także był od dawna pacjentem kliniki. Ostatnio nawet długo rozmawiali na temat psów, które jego matka ma zamiar za kilka miesięcy wziąć ze schroniska.

Mężczyzna natychmiast pojechał do mieszkania matki i znalazł ją nieprzytomną w łóżku. Wezwał pogotowie, okazało się że przyczyną utraty przytomności był niski poziom cukru we krwi. Hospitalizacja nie była potrzebna. 

Mark Newton przyznał potem, że gdyby nie telefon z gabinetu stomatologicznego to odwiedziłby swoją matkę dopiera za kilka dni.

 

Więcej: mlive.com