Pacjent zawsze spóźniony

en
02-11-2020, 10:17
W każdym gabinecie stomatologicznym pojawiają się nieprzyjemni pacjenci, jednak bycie profesjonalistą oznacza traktowanie ich w uprzejmy i miły sposób mimo wszystko.

Ten pacjent pojawia się zwykle 10-minutowym spóźnieniem. Gdy otwierasz drzwi gabinetu i go zapraszasz do środka, słyszysz jeszcze jak mówi do rejestratorki: Mam nadzieję, że ta dziewczyna jest gotowa do pracy, bo nie mam dziś dużo czasu.

Potem jeszcze idzie do toalety i w efekcie, gdy zajmuje miejsce w fotelu, spóźnienie zwiększa się do całego kwadransa.

Jak zatem rozwiązać problem spóźnień?
- Zapisując spóźnialskiego pacjenta należy go poinformować, że wizyta zaczyna się 10-15 minut wcześniej niż w rzeczywistości. Potwierdzając wizytę - wysyłając sms-a przypominającego nie można podać prawdziwego czasu rozpoczęcia jego wizyty.

- Można przeznaczyć więcej czasu na wizytę takiej osoby, podobnie jak pacjenta, który wyjątkowo dużo mówi podczas każdego spotkania.

Więcej: dentistryiq.com