Bartłomiej Chmielowiec ma nadzieję, że szkolenia te będą okazją do wymiany spostrzeżeń na temat roli poszczególnych zawodów medycznych w obliczu zagrożenia epidemicznego oraz wyzwań jakie stoją obecnie przed pracownikami placówek medycznych.
RPP zachęca do czynnej dyskusji i zadawania pytań.
Zagadnienia:
- rola i zadania Rzecznika Praw Pacjenta w systemie ochrony zdrowia,
- katalog praw pacjenta oraz ich ograniczenia w sytuacji związanej z COVID-19,
- omówienie najczęstszych naruszeń praw pacjenta,
- analiza wybranych przypadków w formie kazusów,
- ćwiczenia w grupach - opcjonalnie w zależności od potrzeb zgłaszającego możliwość analizy zgłoszonych problemów w placówce medycznej.
Czas trwania: ok. 2 godziny (w tym 15 minutowa przerwa)
Po spotkaniu istnieje możliwość indywidualnych konsultacji.
Kontakt: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta Małgorzata Błaszczak
tel: 539 674 268
e-mail: szkolenia@rpp.gov.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.