PARP sfinansuje promocję na świecie polskich firm z branży stomatologicznej

ms
24-06-2020, 10:04
Firma Exactus, będąca wieloletnim organizatorem środkowoeuropejskich targów stomatologicznych CEDE, uzyskała dofinansowanie w ramach programu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości "Go to Brand", którego celem jest pomoc w promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych.

Lista projektów, które uzyskały wymaganą liczbę punktów, co oznacza rządowe wsparcie w promocji marek produktowych „Go to Brand” zawiera 1117 pozycji. Jest na niej kilkanaście firm z branży stomatologicznej.

Łukasz Sowa dyrektor zarządzający w spółce Exactus tak skomentował dofinansowanie przez PARP projektu „Ekspansja międzynarodowa marki CEDE Środkowoeuropejskiej Wystawy Produktów Stomatologicznych poprzez intensywne działania promocyjne w zakresie internacjonalizacji”, który zdobył 9 na 10 punktów:

Każda pozytywna informacja w tym trudnym roku cieszy. Wniosek o dofinansowanie składaliśmy jeszcze przed kulminacyjnym etapem epidemii COVID-19, planowaliśmy listę wystaw na świecie, w których weźmiemy udział nie myśląc o wirusie czy zablokowanych połączeniach lotniczych.

Aktualna sytuacja zapewne zweryfikuje nasze bazowe plany, ale liczymy, że uda nam się skorzystać choć w części z dofinansowania.

Naszym założeniem jest promocja CEDE, ale również polskiej stomatologii. Od samego początku dopuszczaliśmy, że stoisko CEDE może pełnić rolę hubu informacyjnego i promocyjnego dla krajowych producentów, choć oczywiście wiemy, że wielu z nich również będzie beneficjentami tegorocznego GtB lub było w poprzednich latach.

Firma Exactus uzyskała 413,8 tys. zł dofinansowania do projektu o wartości  486,9 tys. zł.

Wśród innych firm z sektora stomatologicznego, które są na liście beneficjantów GtB znalazły się m.in.: Eldan, Roko, OLIDENT, Verdent, Pracownia Techniki Dentystycznej Almadent, Smile Dentica, FELG Dent, MedicaDental.