Wymagany jest formularz zgłoszeniowy tutaj.
Film opisujący proces zgłoszenia jest dostępny pod linkiem.
Na podstawie zgłoszenia CSIOZ:
1) zakłada konta dla wskazanych w zgłoszeniu pracowników medycznych na Platformie Teleporad:
Pracownik medyczny na konto e-mail (wskazane we wniosku) otrzymuje wiadomość “Konto na platformie Teleporada MZ/CSIOZ zostało utworzone” (zawierającą dane do logowania).
Logowanie i udzielanie świadczeń Teleporad odbywa się pod adresem.
2) przekazuje do NFZ zgłoszenie podmiotu z prośbą o wpisanie na ww. wykaz.
Teleporady mogą być udzielane już od chwili aktywowania konta w Platformie Teleporad, natomiast finansowaniem NFZ (zgodnie z zarządzeniem Prezesa NFZ 32/2020/DSOZ z późniejszymi zmianami) objęte są teleporady udzielone od momentu uzyskania wpisu na ww. wykaz.
Do przeprowadzenia teleporady niezbędne jest urządzenie (laptop, komputer lub telefon) z przeglądarką (zalecana przeglądarka: Chrome). W ramach teleporady, możliwe jest wystawienie m.in. e-recepty lub e-ZLA.
Wszelkie pytania i wątpliwości w zakresie narzędzia do teleporad należy kierować na adres: teleporady@csioz.gov.pl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.