Polando.de wprowadza polskie praktyki stomatologiczne na rynek niemiecki

en
17-02-2020, 10:05
Jak właściciel gabinetu stomatologicznego może zaistnieć na niemieckim rynku? Jak się przebić ze swoimi usługami? Na co zwrócić szczególną uwagę i jakich błędów unikać, doradza  Artur Kasiubowski, założyciel portalu POLANDO.de,  wspierającego polskich przedsiębiorców na rynku niemieckim.

Polando.de jest niemiecką firmą - portalem promującym polską przedsiębiorczość. Artur Kasiubowski należy do niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej i od pół roku zasiada tam w komisji do spraw zagranicznych (jako jedyny Polak). Jak przyznaje – to świetne źródło nowych kontaktów. Ponadto działa bardzo aktywnie w różnych grupach biznesowych – networkingowych w Polsce i w Niemczech.

Na portalu zajmuje się także przedstawianiem oferty polskich gabinetów stomatologicznych. A że robi to dobrze świadczy chociażby taki przykład:

Kobieta w starszym wieku została skierowana do Polando.de przez polsko-niemieckie biuro konsumenckie. Chciała w Polsce wyleczyć zęby. Z otrzymanej oferty wybrała jedną z klinik. Po kilku miesiącach klientka pojawiła się siedzibie Polando.de  z szampanem i liścikiem z podziękowaniem za polecenie, wspomina założyciel Polando.de Artur Kasiubowski w rozmowie z mambiznes.pl.

W ramach przygotowywania prezentacji gabinetu stomatologicznego  przeprowadzany jest wywiad na temat oferty usług.  Ich opis tworzony jest na podstawie zebranych informacji, przy tym uwzględniane są różnice kulturowe. Co ważne podkreślane są te kwestie, które są kluczowe dla niemieckiego odbiorcy, a następnie całość jest tłumaczona na język niemiecki.

Do tekstu dołączane są także kolejne elementy - galeria zdjęć, dokładne dane kontaktowe oraz opinie i  oceny wystawione przez niemieckich klientów.

 Więcej: mambiznes.pl

hcc On-line

Retransmisja sesji:

Stomatologia – partner z potencjałem