Docieranie do pacjenta na wszelkie sposoby

kan
02-01-2020, 09:07
Dobrze umieszczona reklama dźwignią handlu... ale i działania gabinetów stomatologicznych.

Po tematykę zdrowotną coraz częściej sięgają także czasopisma skierowane do mężczyzn. Można w nich znaleźć nie tylko problemowe teksty, ale i reklamy usług medycznych. W numerze 1/2020 polskiej edycji „Men’s Health” ukazała się informacja o programie „Klinika bez Bólu”, który realizowany jest pod patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. 

Informacja zachęca potencjalnych pacjentów do skorzystania z wyszukiwarki dostępnej na stronie www.klinikabezbolu.pl. Tekst znajduje się po sąsiedzku z promocyjnymi tekstami takich marek jak: Hugo Boss, Balticus czy Skoda. Duża szansa zatem, że materiał dotrze do wielu czytelników.

Men’s Health, to największy na świecie magazyn dla mężczyzn. Miesięczny nakład polskiego wydania  wynosi ok. 30 tys. egzemplarzy.

Więcej: pts.net.pl