"Polska mówi #aaa” w rywalizacji o statuetkę „Gwiazdy CEDE”

smn
24-05-2019, 11:38
Kampania Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi #aaa” stanie do  internetowego plebiscytu „Gwiazdy CEDE” w kategorii Edukacja/IT.

Kampania „Polska mówi #aaa”, wspierająca obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej zwraca uwagę na najważniejsze problemy opieki stomatologicznej w Polsce, inspiruje do podejmowania inicjatyw prozdrowotnych, przekazuje niezbędną wiedzę w zakresie zdrowia jamy ustnej społeczeństwu i profesjonalistom.

Zasięg tegorocznej kampanii przekroczył milion osób. Najważniejsze inicjatywy kampanii:
– ustanowienie marca – miesiącem zdrowia jamy ustnej,
– gabinety mobilne Orbit,
– debaty,
– bezpłatne materiały edukacyjne,
– promocja zdrowia jamy ustnej z WKS Śląsk Wrocław,
– emisja spotów wideo w komunikacji miejskiej we Wrocławiu,
– mapa inicjatyw.

Gwiazdy CEDE to jedyny branżowy konkurs, w którym o zwycięstwie decydują internauci – przedstawiciele branży. Do dwóch poprzednich edycji zgłoszono ponad 100 produktów w kategoriach: sprzęt, materiały, profilaktyka oraz edukacja/IT. Udział w rywalizacji zarezerwowany jest dla wystawców CEDE, którzy zgłoszą bezpłatnie swój produkt (maksymalnie 1 do każdej z kategorii) do 31 maja. Głosowanie online rozpocznie się w czerwcu i potrwa do 19 września do godz. 16.00. Laureatów poznamy na Gali CEDE.

Więcej: pts.net.pl

hcc On-line

Retransmisja sesji:

Stomatologia – partner z potencjałem