12 tys. funtów za brak rezultatów leczenia stomatologicznego

ms
12-03-2019, 12:26
Trzydziestoletnia Harriet Weyman z Hengoed zmagała się z bólem zębów od 2010 r. leczenie trwało siedem lat, ale nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Nie mogło, bo było źle przeprowadzone.

Harriet Weyman po raz pierwszy w Clive Street Dental Practice (Caerphilly) pojawiła się w 2010 r. z uporczywym bólem zęba, Dentystka Lindsay Rich oczyściła ząb i wykonała wypełnienie. Problem, co prawda ustąpił, ale wrócił po miesiącu. Pacjentka pojawiła się u tej samej dentystki, która przeprowadziła leczenie, dokonując jednocześnie wypełnienia kolejnego zęba.  

Ból w okolicach tych samych zębów pojawił się po raz trzeci w 2012 r. Kolejna wizyta u tej samej dentystki i kolejne wypełnienie w zębie, który był zaopatrywany w 2010 r.

Trzy miesiące później leczony ząb pękł. Uszkodzeniu towarzyszył przejmujący ból. Leczenie zażegnało dolegliwości na kilka miesięcy, ale niestety powróciło.

- Zaczęłam myśleć, że mam tylko złe zęby. Nie sądziłam, że problemy – tak naprawdę – wynikają ze złego leczenia, które trwało z przerwami do 2015 r., ale nic się nie zmieniało na lepsze, co jakiś czas wypełnienie się kruszyło. Dentystka przepisywała antybiotyki i ponawiała leczenie.