Cyzelowanie nazwy transparentnych nakładek

ms
18-06-2018, 11:36
Warto odnotować konkurs jaki ogłoszono na nazwę metody opartej na korekcji nieskomplikowanych wad poprzez noszenie transparentnych nakładek wykonanych ze specjalnej folii.

Budżet konkursu wynosił zaledwie 599 zł

Przy okazji konkursu na nazwę, firma wprowadzająca na polski rynek nowe rozwiązanie wiele mówi o jego właściwościach. 

Dzięki tej metodzie można ponoć zniwelować niewielką wadę zgryzu w okresie od 3 do 8 miesięcy (średnio 6 miesięcy). Jest to rozwiązanie alternatywa do stałych aparatów ortodontycznych. Aparat można w każdej chwili zdjąć, co ułatwia higienę jamy ustnej.

Spośród dostępnych produktów można wybrać:
nakładki do korekcji zgryzu, 
nakładki do wybielania zębów, 
wykonanie wizualizacji licówek.

Opisywana metoda zawiera także nową technologię skanowania zębów. W ciągu 72 godzin od skanowania pacjent ma otrzymać wizualizację nowego ustawienia zębów. Mobilna aplikacja ułatwia dostęp do planu leczenia.

Konkurencja:
Invisalign (połączenie invisible= przezroczysty z aligner = nakładka)
Clear Aligner (Clear – czysty, aligner nakładka)

Firma stawiała bardzo złożone wymagania, gdyż nazwa ma nawiązywać do świadczonej usługi wielowymiarowej (prostowanie, wybielanie, korekcja uśmiechu).
Poszukiwana jest nazwa własna, najlepiej nowe słowo (jak Uber) które będzie się kojarzyło z usługą.
Wykluczone jest połączenie słów oczywistych (np. perfect smile).
Nazwa ma być miękka i przyjemna dla ucha.
Nie będą akceptowane polsko brzmiące nazwy.

Idealnie gdyby nazwa marki jednocześnie dała możliwość nazwania w sposób pochodni samych nakładek (żeby odmieniając nazwę marki można było powiedzieć np. zawsze na noc zakładam moje XXX).

Grupa docelowa: kobiety (70 proc.) i mężczyźni (30 proc.) w wieku 16-35 lat, średnie i duże miasta. Osoby, które chcą poprawić jakość swojego uśmiechu.

Konkurs był organizowany zgodnie z aktualnym Regulaminem Organizacji Konkursów za pośrednictwem Corton.