PARTNER PORTALU
partner portalu

Uwaga, pacjenci chcieliby wrócić do „swojego” dentysty

ms
02-06-2020, 10:35
Uwaga, pacjenci chcieliby wrócić do „swojego” dentysty Statystyka Google dla fraz: dentysta stomatolog
Jeśli przyjąć za 100 proc. aktywność internautów, którzy w Polsce wyszukiwali pod koniec lutego 2020 r. w Google frazę stomatolog lub dentysta to do 2 czerwca 2020 r. podobnego poziomu nie udało się osiągnąć, jednak trend wzrostowy w ostatnich tygodniach jest widoczny. Widać, że pacjenci chcieliby już wrócić do „swojego” dentysty. No właśnie pytanie czy do „swojego”?

Marzec i kwiecień były miesiącami, w których pacjenci zdecydowanie stracili zainteresowanie usługami stomatologicznymi. Takiego obrazu nie zmieniły w znaczącym stopniu zdesperowane osoby, które z uporczywym bólem zęba godzinami przeszukiwali internet w poszukiwaniu dentysty, który odważyłby się ich przyjąć w czasie totalnego lockdownu branży stomatologicznej. Wówczas to zapytanie "czy dentysta jest otwarty" wpisywane było 40 razy więcej niż zazwyczaj. 

Od początku marca do końca maja średnia aktywność internautów, wyszukujących frazę dentysta lub stomatolog, kształtowała się na poziomie 50 proc. jej maksymalnej wartości końca lutego 2020 r.

Uwaga jednak od drugiej dekady maja tendencja wzrostowa zaczęła się wyraźnie kształtować. Liczba zapytań z frazą dentysta lub stomatolog wzrosła o 30 proc. - do poziomu niemal 80 proc. wartości z końca lutego. To jednoznacznie pokazuje, że pacjenci nie stracili na trwale zainteresowania leczeniem stomatologicznym.

Nastąpił czas powrotów. A to oznacza, że gabinety stomatologiczne, nieprzygotowane do pracy w warunkach pandemii, z każdym dniem mogą mieć większe trudności w przekonywaniu pacjentów do tego, że cały czas pozostają oni w centrum uwagi „ich” dentysty.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
internet   dentysta   COVID-19  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.