PARTNER PORTALU
partner portalu partner portalu

Uniwersyteckie Centrum Stomatologii w Lublinie zamawia materiały stomatologiczne

ms
06-04-2022, 11:31
Uniwersyteckie Centrum Stomatologii w Lublinie zamawia materiały stomatologiczne Uniwersyteckie Centrum Stomatologii w Lublinie potrzebuje materiałów stomatologicznych Fot. Shutterstock
Uniwersyteckie Centrum Stomatologii w Lublinie ogłosiło przetarg na sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych dla Poradni Chirurgii Stomatologicznej i Implantologii. Termin złożenia ofert: 8 kwietnia, godz. 9.00.

 

1. Wykonawca musi zobowiązać się do sukcesywnego dostarczania i rozładunku przedmiotu zamówienia do pomieszczenia magazynowego w placówce zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Doktora Witolda Chodźki 6 w Lublinie (po otrzymaniu zamówienia sporządzonego na podstawie aktualnych potrzeb, średnio raz na miesiąc).

2. Realizacja dostaw cząstkowych powinna nastąpić w ciągu 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zamówienia własnym środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt

3. Dostawy będą przyjmowane przez zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00).

4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy powinny mieć nie mniej niż 75 proc. okresu przydatności określonego przez producenta (o ile dotyczy).

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówionym.

6. Podane w załączniku ilości asortymentu są wielkościami orientacyjnymi.

7. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia o realizację ilości produktów „zapotrzebowanych”, jeżeli potrzeby zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze.

8. Zamawiający dopuszcza przesunięcia pomiędzy poszczególnymi pozycjami przy zachowaniu nie zmienionej wartości maksymalnego wynagrodzenia.

9. Zamawiający wymaga, aby w ofercie :
- określić cenę jednostkową towaru netto z uwzględnieniem ewentualnych rabatów oraz kosztu transportu;
- podać stawkę podatku VAT;
- obliczyć wartość oferty brutto (z VAT), do porównania cen będzie brana cena oferty brutto;
- określić warunki płatności nie mniej niż 60 dni;
- określić termin realizacji zamówienia cząstkowego, nie dłużej niż 5 dni robocze.

Ocena ofert: cena waga 100 proc.

Kontakt: Małgorzata Tkaczuk tel. 81502 17 10, e-mail: mtkaczuk@sck.lublin.pl

Termin składania ofert: 8 kwietnia 2022 r. do godziny 9:00.

Oferty w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nie wymagają pisemnego potwierdzenia.

Załącznik: wykaz materiałów

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.