W marcu ruszyła nowa kampania reklamowa, promująca produkt z linii Professional Gum Therapy (Listerine, JOHNSON&JOHNSON). Kampania obejmuje dwumiesięczną emisję spotów reklamowych w 40 stacjach telewizyjnych, działania w punktach sprzedaży oraz akcje dedykowane specjalistom z branży stomatologicznej.
W ramach kampanii przeprowadzona zostanie specjalna akcja mailingowo-eventowa (takie sformułowanie podaje organizator akcji), skierowana do 18 tys. specjalistów z branży stomatologicznej (w tym do 17 tys. dentystów).

Wiosenna kampania reklamowa realizowana jest w 40. stacjach telewizyjnych: ogólnopolskich, takich jak: TVN, TVN Style, TVN24, Puls oraz w kanałach tematycznych, m.in.: AXN, TLC, Canal+, Comedy Central, Discovery Channel, MTV Polska, VIVA Polska.

Realizowana jest również kampania PR, obejmująca działania w mediach tradycyjnych i internecie oraz tzw. event PR. Wraz ze startem kampanii ruszyła też strona internetowa poświęcona produktowi do higieny jamy ustnej.

Organizatorzy akcji zapowiadają, że o produkcie głośno będzie podczas Międzynarodowych Tragów Stomatologicznych KRAKDENT (19-21 marca 2015 r. w Krakowie).

Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Primus (MEC, GroupM). Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal, natomiast za projekty materiałów POS oraz packshoty agencja Renau Signs. Kampanię PR realizuje agencja 38PR.

Źródło: mediafm.net