PARTNER PORTALU
partner portalu partner portalu

Profil gabinetu stomatologicznego na Instagramie: błędy, których trzeba unikać

ms
06-05-2022, 11:32
Profil gabinetu stomatologicznego na Instagramie: błędy, których trzeba unikać Instargram na służbie gabinetu stomatologicznego Fot. Pexels
Jakie pułapki czekają na stomatologów prowadzących profil na Instagramie? Publikujemy 7 najbardziej „zabójczych” błędów, które można popełnić podczas prowadzenia profilu na popularnej platformie.

Prowadzenie profilu na Instagramie wydaje się być banalnie proste. Niestety wiele osób popełnia te same błędy, które powodują, że konto staje się mało atrakcyjne i powoli „umiera”. Pojawia się wówczas odczucie frustracji i przekonanie, że social media nie działają. Oczywiście, tak może się stać, gdy szybko nie naprawisz błędów i będziesz je cały czas powtarzał.

1. Instagram: zamieszczanie kupionych zdjęć

Przestań kreować kontent, który daje wrażenie, że zdjęcia są pozowane i sztuczne. Dzieje się tak gdy kupujesz zdjęcia w serwisach ze zdjęciami. Zamiast tego twórz wpisy, które wizerunkiem Twojego gabinetu i przede wszystkim aktualne.

2. Instagram: niespójny przekaz

Profil Twojego gabinetu jest związany ze wszystkim co dotyczy stomatologii (wydarzenia oraz ludzie, którzy są wokół gabinetu). Jeśli zaczniesz zamieszczać wpisy dotyczące np. krypto walut, polityczne, sportowe i inne niezwiązane tematycznie ze stomatologią - będzie to powodowało niespójność w przekazie.

3. Instagram: niejasne nagłówki wpisów

Gdy np. napiszesz: „Higiena Jest ważna” i do tego dodasz zdjęcie swojego gabinetu to przekaz ma wiele znaczeń. Zamiast tego używaj nagłówków, które mają bezpośrednią wartość dla pacjenta, np.: „Trzy sposoby na pozbycie się krwawienia dziąseł”.

4. Instagram: nieczytelne zdjęcie profilowe

Gdy używasz napisów w zdjęciu profilowym, to na małych urządzeniach takich jak telefon, zdjęcie profilowe jest nieczytelne. Zacznij optymalizować zdjęcie do rozmiarów urządzenia, na którym najczęściej jest wyświetlane.

5. Instagram: kopiowanie innych

Bezpośrednie kopiowanie wpisów z innych kont bardziej Ci zaszkodzi niż pomoże. Instagram preferuje wpisy, które są oryginalne i unikatowe. Stwórz swój własny styl. Wtedy zyskasz najwięcej.

6. Instagram: nudne BIO profilu

Atrakcyjne BIO to Twoja szansa na zatrzymanie potencjalnych pacjentów i zainteresowanie ich Twoim gabinetem. Skoncentruj się na przekazie jak możesz pomóc danej osobie, co ona znajdzie dla siebie, jakie wartości.

7. Instagram: powtarzanie się

Jeśli Twoja nazwa użytkownika jest np. „gabinetusmiechu” to nie powtarzaj tego w polu, gdzie jest Twoje imię i nazwisko. Napisz zamiast tego Jan Kowalski dentysta Warszawa albo Dentysta Warszawa Wilanów. Słowa kluczowe pomagają w znalezieniu wyszukiwanych usług.

Wierzę, że po przeczytaniu tych wskazówek, szybko poprawisz wszystkie lub większość błędów. Trzymam za Ciebie kciuki. Pamiętaj, gdy masz jakieś pytania to napisz.

   Michael T.  Strachanowski: ekspert marketingu stomatologicznego, założyciel najbardziej wyróżnionej przychodni medycznej w Londynie. Aktywnie zapełnia poczekalnie klinik w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Wspiera rozwój stomatologii cyfrowej. 

Michael T. Strachanowski: https://strachanowski.pl/
kontakt na Instagramie:@michaelstrachanowski
Masz pytanie, wątpliwość, uwagi? Napisz
michael@strachanowski.com lub zostaw komentarz poniżej.

Czytaj także inne artykuły w cyklu

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.