PARTNER PORTALU
partner portalu partner portalu

Profil gabinetu stomatologicznego na Instagramie: błędy, których trzeba unikać

Autor: miro • Źródło: ms
06-05-2022, 11:32
Profil gabinetu stomatologicznego na Instagramie: błędy, których trzeba unikać Instargram na służbie gabinetu stomatologicznego Fot. Pexels
Jakie pułapki czekają na stomatologów prowadzących profil na Instagramie? Publikujemy 7 najbardziej „zabójczych” błędów, które można popełnić podczas prowadzenia profilu na popularnej platformie.

Prowadzenie profilu na Instagramie wydaje się być banalnie proste. Niestety wiele osób popełnia te same błędy, które powodują, że konto staje się mało atrakcyjne i powoli „umiera”. Pojawia się wówczas odczucie frustracji i przekonanie, że social media nie działają. Oczywiście, tak może się stać, gdy szybko nie naprawisz błędów i będziesz je cały czas powtarzał.

1. Instagram: zamieszczanie kupionych zdjęć

Przestań kreować kontent, który daje wrażenie, że zdjęcia są pozowane i sztuczne. Dzieje się tak gdy kupujesz zdjęcia w serwisach ze zdjęciami. Zamiast tego twórz wpisy, które wizerunkiem Twojego gabinetu i przede wszystkim aktualne.

2. Instagram: niespójny przekaz

Profil Twojego gabinetu jest związany ze wszystkim co dotyczy stomatologii (wydarzenia oraz ludzie, którzy są wokół gabinetu). Jeśli zaczniesz zamieszczać wpisy dotyczące np. krypto walut, polityczne, sportowe i inne niezwiązane tematycznie ze stomatologią - będzie to powodowało niespójność w przekazie.

3. Instagram: niejasne nagłówki wpisów

Gdy np. napiszesz: „Higiena Jest ważna” i do tego dodasz zdjęcie swojego gabinetu to przekaz ma wiele znaczeń. Zamiast tego używaj nagłówków, które mają bezpośrednią wartość dla pacjenta, np.: „Trzy sposoby na pozbycie się krwawienia dziąseł”.

4. Instagram: nieczytelne zdjęcie profilowe

Gdy używasz napisów w zdjęciu profilowym, to na małych urządzeniach takich jak telefon, zdjęcie profilowe jest nieczytelne. Zacznij optymalizować zdjęcie do rozmiarów urządzenia, na którym najczęściej jest wyświetlane.

5. Instagram: kopiowanie innych

Bezpośrednie kopiowanie wpisów z innych kont bardziej Ci zaszkodzi niż pomoże. Instagram preferuje wpisy, które są oryginalne i unikatowe. Stwórz swój własny styl. Wtedy zyskasz najwięcej.

6. Instagram: nudne BIO profilu

Atrakcyjne BIO to Twoja szansa na zatrzymanie potencjalnych pacjentów i zainteresowanie ich Twoim gabinetem. Skoncentruj się na przekazie jak możesz pomóc danej osobie, co ona znajdzie dla siebie, jakie wartości.

7. Instagram: powtarzanie się

Jeśli Twoja nazwa użytkownika jest np. „gabinetusmiechu” to nie powtarzaj tego w polu, gdzie jest Twoje imię i nazwisko. Napisz zamiast tego Jan Kowalski dentysta Warszawa albo Dentysta Warszawa Wilanów. Słowa kluczowe pomagają w znalezieniu wyszukiwanych usług.

Wierzę, że po przeczytaniu tych wskazówek, szybko poprawisz wszystkie lub większość błędów. Trzymam za Ciebie kciuki. Pamiętaj, gdy masz jakieś pytania to napisz.

   Michael T.  Strachanowski: ekspert marketingu stomatologicznego, założyciel najbardziej wyróżnionej przychodni medycznej w Londynie. Aktywnie zapełnia poczekalnie klinik w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Wspiera rozwój stomatologii cyfrowej. 

Michael T. Strachanowski: https://strachanowski.pl/
kontakt na Instagramie:@michaelstrachanowski
Masz pytanie, wątpliwość, uwagi? Napisz
michael@strachanowski.com lub zostaw komentarz poniżej.

Czytaj także inne artykuły w cyklu

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH