PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Połowa Australijczyków myje zęby raz dziennie

Autor: miro • Źródło: ms
02-07-2021, 11:10
Połowa Australijczyków myje zęby raz dziennie Australijczycy stronią od szczotkowania zębów (fot. unsplash)
Niezależna agencja medialna MediaSmiths została wyznaczona przez Australijskie Stowarzyszenie Stomatologiczne (ADA), do promowania właściwej opieki dentystycznej w ramach nowej kampanii Let's be Frank. Jest o co walczyć.


  • Profesjonalna kampania na temat profilaktyki próchnicy w Australii.
  • Kampania koncentruje się na zwiększaniu świadomości i zachęcaniu wszystkich Australijczyków do dbania o zdrowie i odwiedzania jednego z 9500 stomatologów będących członkami ADA.
  • Przesłanie kampanii: ten kto regularnie chodzi do dentysty - na dłuższą metę oszczędza duże pieniądze i zdrowie.

- Zwróciliśmy się do Australijskiego Stowarzyszenia Stomatologicznego z kilkoma kreatywnymi pomysłami po przeczytaniu przerażających statystyk, np. że ponad 54 proc. z nas myje zęby tylko raz dziennie. Jesteśmy mocno zaangażowani we współpracę z ADA nad kampanią, która przekazuje tak ważne przesłanie dotyczące naszego zdrowia - mówi dyrektor zarządzająca MediaSmiths, Angela Smith.

- Zdrowie i higiena jamy ustnej muszą być priorytetem dla nas wszystkich, a poprzez edukację i przypominanie opinii publicznej o tym przesłaniu oraz podaniu miejsc, w których mogą znaleźć dentystę ADA, pracujemy nad czymś, co przyniesie korzyści nam wszystkim – dodaje Angela Smith.

Linia tematyczna Let's be Frank została wykorzystana już w kampanii telewizyjnej na małą skalę w Melbourne (przez ADA Victoria), teraz zostanie rozszerzona na cały kraj.

MediaSmiths pomoże upowszechnić wiedzę członków ADA, zachęcając wszystkich do umawiania się na wizyty u dentysty w celu regularnych kontroli.

W tym celu opracowano kampanię wielokanałową, obejmującą radio, telewizję, internet, w tym media społecznościowe.

Kampania koncentruje się na zwiększaniu świadomości i zachęcaniu wszystkich Australijczyków do dbania o zdrowie i odwiedzania jednego z 9500 stomatologów będących członkami ADA. Kampania kieruje pacjentów na stronę internetową Stowarzyszenia. Tam można znaleźć odpowiedniego dentystę ADA.

Zastępczyni dyrektora generalnego Australijskiego Stowarzyszenia Stomatologicznego i dyrektor generalna ds. polityki ADA Eithne Irvin powiedziała, że to jedna z pierwszych krajowych kampanii promujących zdrowy uśmiech poza Narodowym Tygodniem Stomatologii, który zwykle odbywa się w sierpniu.

- Kampania podkreśla, jak wielu z nas unika dentysty i nie dba o zęby, ale jeśli chodzimy regularnie do stomatologa, to na dłuższą metę zaoszczędzimy duże pieniądze i zdrowie – stwierdziła Eithne Irvin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH