PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Połowa Australijczyków myje zęby raz dziennie

ms
02-07-2021, 11:10
Połowa Australijczyków myje zęby raz dziennie Australijczycy stronią od szczotkowania zębów (fot. unsplash)
Niezależna agencja medialna MediaSmiths została wyznaczona przez Australijskie Stowarzyszenie Stomatologiczne (ADA), do promowania właściwej opieki dentystycznej w ramach nowej kampanii Let's be Frank. Jest o co walczyć.


  • Profesjonalna kampania na temat profilaktyki próchnicy w Australii.
  • Kampania koncentruje się na zwiększaniu świadomości i zachęcaniu wszystkich Australijczyków do dbania o zdrowie i odwiedzania jednego z 9500 stomatologów będących członkami ADA.
  • Przesłanie kampanii: ten kto regularnie chodzi do dentysty - na dłuższą metę oszczędza duże pieniądze i zdrowie.

- Zwróciliśmy się do Australijskiego Stowarzyszenia Stomatologicznego z kilkoma kreatywnymi pomysłami po przeczytaniu przerażających statystyk, np. że ponad 54 proc. z nas myje zęby tylko raz dziennie. Jesteśmy mocno zaangażowani we współpracę z ADA nad kampanią, która przekazuje tak ważne przesłanie dotyczące naszego zdrowia - mówi dyrektor zarządzająca MediaSmiths, Angela Smith.

- Zdrowie i higiena jamy ustnej muszą być priorytetem dla nas wszystkich, a poprzez edukację i przypominanie opinii publicznej o tym przesłaniu oraz podaniu miejsc, w których mogą znaleźć dentystę ADA, pracujemy nad czymś, co przyniesie korzyści nam wszystkim – dodaje Angela Smith.

Linia tematyczna Let's be Frank została wykorzystana już w kampanii telewizyjnej na małą skalę w Melbourne (przez ADA Victoria), teraz zostanie rozszerzona na cały kraj.

MediaSmiths pomoże upowszechnić wiedzę członków ADA, zachęcając wszystkich do umawiania się na wizyty u dentysty w celu regularnych kontroli.

W tym celu opracowano kampanię wielokanałową, obejmującą radio, telewizję, internet, w tym media społecznościowe.

Kampania koncentruje się na zwiększaniu świadomości i zachęcaniu wszystkich Australijczyków do dbania o zdrowie i odwiedzania jednego z 9500 stomatologów będących członkami ADA. Kampania kieruje pacjentów na stronę internetową Stowarzyszenia. Tam można znaleźć odpowiedniego dentystę ADA.

Zastępczyni dyrektora generalnego Australijskiego Stowarzyszenia Stomatologicznego i dyrektor generalna ds. polityki ADA Eithne Irvin powiedziała, że to jedna z pierwszych krajowych kampanii promujących zdrowy uśmiech poza Narodowym Tygodniem Stomatologii, który zwykle odbywa się w sierpniu.

- Kampania podkreśla, jak wielu z nas unika dentysty i nie dba o zęby, ale jeśli chodzimy regularnie do stomatologa, to na dłuższą metę zaoszczędzimy duże pieniądze i zdrowie – stwierdziła Eithne Irvin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.