Po co dentyście Facebook

Portal dla stomatologów dentistryiq.com odpowiada na pytania, które dentyści najczęściej zadają, gdy mierzą się z koniecznością prowadzenia własnej kampanii marketingowej.
Jeśli dentysta prowadzi blog, to jak często powinien na nim robić wpisy?
Tak często jak istnieje ku temu potrzeba, ale najlepiej co najmniej dwa razy w miesiącu i należy być w tym konsekwentnym. Blogowanie daje możliwość edukowania pacjentów na temat znaczenia zdrowia jamy ustnej, informowania ich o kompetencjach i umiejętnościach dentysty, przypominania o usługach jakie świadczy i podtrzymywaniu zaufania.
Który z kanałów marketingowych w internecie jest najskuteczniejszy?
Każdy z kanałów marketingowych służy dobrze określonym celom, tak więc wybór zależy od celu jaki ma być osiągnięty. Facebook i inne media społecznościowe pomagają kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku, a także budowaniu relacji z obecnymi pacjentami.
Kampanie mailingowe pozwalają docierać do pacjentów o szczególnych potrzebach, na przykład do tych którzy wymagają leczenia implantologicznego.
GoogleAds przyciąga nowych pacjentów.
Blogging daje możliwość dobrego zaprezentowania wiedzy i umiejętności. W gruncie rzeczy wszystkie razem działają najskuteczniej. Co ważne, marketing tworzy markę niezależnie od konkurencji.
Jak najszybciej osiągnąć dobre wyniki?
Marketing internetowy to nie sprint na krótkim dystansie, bardziej przypomina bieg w maratonie. Daje wyniki szybciej niż inne metody promocji jednak jak każda solidna strategia wymaga czasu. Na przykład, celowa kampania mailingowa zajmuje kilka miesięcy. Przede wszystkim należy zidentyfikować pacjentów, do których będzie kierowana, następnie należy określić co sprawia, że nie decydują się na leczenie, po czym przychodzi pora na napisanie szkicu listów, które będą wysyłane w określonych przedziałach czasu i w końcu można się spodziewać wyników.
Czy korzystanie z Facebooka rzeczywiście pomaga rozwijać praktykę?
Facebook jest nieoceniony jeśli chodzi o budowanie trwałej i pełnej zaufania relacji z obecnymi i przyszłymi pacjentami. Strona internetowa ma bardziej oficjalny charakter, podczas gdy Facebook pozwala na bardziej osobisty kontakt. Kiedy pacjenci widzą zdjęcie personelu gabinetu stomatologicznego na przyjęciu, czy krótki filmik pokazujący dentystę serdecznie żegnającego się z trzylatkiem, który właśnie skończył wizytę, przekonują się, że ich lekarz to sympatyczna osoba, a nie demon uzbrojony w wiertło. Bez Facebooka dentysta jest tylko osobą, która sprawdza stan jamy ustnej raz - dwa razy do roku, z Facebookiem staje się godnym zaufania lekarzem, pod którego opieką pacjenci są przez okrągłe 12 miesięcy.
Więcej: dentistryiq.com

-
Koronawirus 23 stycznia: 346 zgonów i 6322 zakażeń
newsDENT -
Przy niedoborze witaminy D cztery razy wyższe ryzyko COVID-19
techDENT -
Lekarz i lekarz dentysta spoza UE: niebezpieczne „uproszczenia” ministra zdrowia
lexDENT -
Andrzej Matyja: pwz nadaje wyłącznie samorząd lekarski, a nie Ministerstwo Zdrowia
lexDENT -
Centrum Estetique na szybkiej ścieżce rozwoju
bizDENT -
UM we Wrocławiu: wolnych 6 etatów dla asystentów na stomatologii
eduDENT -
MZ o kwotach zaliczkowych według formuły 1/12
lexDENT -
Częstochowa przeznacza pieniądze na stomatologię dziecięcą
bizDENT
-
NFZ: bezlimitowe świadczenia stomatologiczne dla pacjentów do 18 r. ż.
newsDENT -
Obowiązek sprawozdawczy w 2021 r.
lexDENT -
Z sądu: dentysta nie zawinił uszkodzenia nerwu trójdzielnego
lexDENT -
W szpitalach węzłowych szczepieni dentyści przeciwko COVID-19
newsDENT -
COVID-19: gdzie telefonować w sprawie szczepień grupy zero
newsDENT -
Umowy z NFZ pokazują postępującą agregację rynku stomatologicznego, czy tylko?
newsDENT -
Lekarze i lekarze dentyści: zasady pracy w pandemii nie do przyjęcia
lexDENT -
OIL Gdańsk: rozliczenia kontraktów stomatologicznych
lexDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Mielec, podkarpackie -
lekarz dentysta
Katowice, Giszowiec, śląskie -
lekarz dentysta
Przemyśl, podkarpackie -
lekarz dentysta
Warszawa, mazowieckie