PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Kawa z Szumską: Jakość i niewidzialna ręka rynku

02-01-2013, 05:51
Jak odstraszyć klienta? Tak naprawdę, to najwięcej powiedzą nam wcale nie nasi współpracownicy, lecz oczy pacjenta. To on jest władcą decydującym o "być czy nie być" gabinetu. 

 

Brak doskonałej jakości. Nieumiejętność utrzymania doskonałej jakości może "przewrócić" gabinet. Pięknie opakowany bubel nie będzie się wiecznie sprzedawał. Podobnie w stomatologii: pacjent wywęszy problem jakości, a z gabinetu odpłyną pacjenci. Pojawi się problem wielu tzw. nieaktywnych kartotek.

Każdy drobiazg, każda rysa ma dla pacjentów-klientów znaczenie. Bez wyjątku. Szczegóły stanowią o efekcie w postaci gabinetów pełnych pacjentów. Zadowolonych i lojalnych pacjentów.

Niewidzialna ręka rynku. Mechanizm samoregulujacy się, o właściwościach niemalże boskich. Działa zawsze, bez wytchnienia i... bez litości. Reguluje i decyduje, kto zostanie na rynku. Klienci i konkurenci wybierają, wymagają, podążają w poszukiwaniu doskonałości - użytek na miarę.

Klauzula doskonałości. Wizerunek zbudowany na fundamentach, doskonałe opanowanie merytoryki wzbudzi najpierw zainteresowanie, potem szacunek i tak ukochaną przez lekarzy lojalność. Opakowanie i zawartość muszą iść w parze.

"Tu nie ma wysokiej jakości". I nie pomogą piękne lampy, designerskie meble i kolory ścian dobierane przez drogiego architekta - artystę z duszą. Opakowanie dobrane do zawartości - podstawowym warunkiem - spójny odbiór przez klienta. Gwarantuje jakość. W środku i na zewnątrzma być merytorycznie i marketingowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.