PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Jak zdobyć i utrzymać pacjentów. Nieoceniony Instagram (cz. 14)

Autor: miro • Źródło: ms
04-05-2022, 09:30
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów. Nieoceniony Instagram (cz. 14) Instagram gabinetu stomatologicznego Fot. Pexels
Wielu dentystów uważa, że social media pochłania dużo czasu. Tak to prawda, jeżeli robi się to w sposób nieregularny, bez planu i strategii. Dobra wiadomość jest taka, że możesz rozwijać profil swojego gabinetu na Instagramie bez spędzania 4 godzin dziennie.

Rośnij na Instagramie bez marnowania cennych godzin.

Osiągnięcie celu bez angażowania nadmiernego wysiłku wymaga użycia kliku wskazówek:

1. Skoncentruj się na głównych sposobach wzrostu.
Jest wiele sposobów, aby rozwinąć profil, ale nie musisz ich robić wszystkich naraz.
Zainwestuj swój czas w Tworzenie Treści, Puszczaniu relacji i kilku innych podstawowych działaniach.

2. Kreuj treści grupowo.
Zaplanuj treści z tygodniowym wyprzedzeniem pisząc teksty, nagrywaj filmy, wszystko za jednym razem.

3. Uzyskaj pomoc od innych osób.
Zadania jak projektowanie wpisów, edytowanie filmów, zarzadzanie obserwującymi może być zlecone na zewnątrz. Dzięki temu oszczędzisz czas. Dobrym serwisem, gdzie możesz znaleźć wiele osób oferujących projektowanie znajdziesz np. w serwisie Fiverr 

Przykładowe plany do kalendarza wpisów:

ŚREDNI – dla średniego twórcy, który puszcza średnio jeden wpis dziennie.

Poniedziałek: Rolka
Wtorek: Zdjęcie lub Karuzela (wpis składający się z 2 - 10 zdjęć)
Środa: Rolka
Czwartek: Zdjęcie lub Karuzela
Piątek: Rolka
Sobota: Zdjęcie lub Karuzela
Niedziela: Rolka

MINIMALNY – jeżeli jesteś bardzo zajęty i potrzebujesz łatwego planu.

Poniedziałek: Rolka
Wtorek: Zdjęcie lub Karuzela
Środa: Rolka
Czwartek: Zdjęcie lub Karuzela
Piątek: Rolka

PROFESJONALNY – jeżeli możesz zainwestować więcej czasu i chcesz wzrosnąć szybciej.

Poniedziałek: Rolka plus Karuzela
Wtorek: Rolka plus Karuzela
Środa: Rolka plus Karuzela
Czwartek: Rolka plus Karuzela
Piątek: Rolka plus Karuzela
Sobota: Rolka plus Karuzela
Niedziela: Rolka plus Karuzela

Wybierz najlepszy plan i zmodyfikuj go do siebie i dodaj do niego relacje. Następnie dodaj dni w kalendarzu i trzymaj się tego planu przez co najmniej kilka miesięcy.   

  Michael T.  Strachanowski: ekspert marketingu stomatologicznego, założyciel najbardziej wyróżnionej przychodni medycznej w Londynie. Aktywnie zapełnia poczekalnie klinik w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Wspiera rozwój stomatologii cyfrowej. 

Michael T. Strachanowski: https://strachanowski.pl/ 
kontakt na Instagramie:@michaelstrachanowski
Masz pytanie, wątpliwość, uwagi? Napisz
michael@strachanowski.com lub zostaw komentarz poniżej.

Czytaj także:
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów i ... po co to robić? (cz. 1)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, omijając rafy? (cz. 2)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: błędy, których trzeba uniknąć (cz. 3)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, internet decyduje o sukcesie (cz. 4)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, logo definiuje gabinet (cz. 5)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: postaw na zdjęcia gabinetu stomatologicznego (cz. 6)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, trudno przecenić wagę strony www (cz. 7)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, krytyczne błędy strony internetowej gabinetu (cz. 8)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, blog może przynieść wiele dobrego (cz. 9)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, bez FB jak bez ręki (cz. 10)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, Instagram - narzędzie strategiczne (cz. 11)
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów, zaprzyjaźnij się z Linkedln (cz. 12) 
Jak zdobyć i utrzymać pacjentów: ważna aktywność na YouTube (cz. 13)

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH